- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, 4 měsíce zkušební doba
Výhodou
o praxe v oboru
o vstřícnost, flexibilita, komunikační schopnosti
o znalost zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 283/2021 Sb. stavební zákon, zákona č. 256/2013 Sb. o katastru nemovitostí ve znění pozdějších předpisů, případně informačních systémů Policie ČR
Další informace
o pevná pracovní doba pondělí- pátek 7:00 – 15:30 hodin
o možnost nástupu: 1. 12. 2025 (či dohodou)
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu e-mail přes odpovědní formulář, s předmětem „Investiční referent“.
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucí odboru správy majetku, tel. číslo: zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo .
zam. výhody -
o pracovní poměr na plný úvazek, platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.,
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
(platové rozmezí se mzdou od 26.680,– Kč až 38.570,– Kč (dle započitatelné praxe)
o zvláštní příplatek 2.500,– Kč
o možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, benefity PČR)
o řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna
o závodní stravování
Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.