- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, 4 měsíce zkušební doba,
Náplň práce:
- o připravovat a realizovat investice menšího rozsahu nebo části velkých investic (technologické celky včetně stavební části) s posuzováním a vyhodnocováním efektivnosti investic
- o připravovat a realizovat stavební opravy velkého rozsahu vyžadující stanoviska dotčených orgánů státní správy
- o ve spolupráci s přímými uživateli zajišťovat zpracování základních požadavků a plánovacích listů na budoucí investiční akce a stavební opravy
- o zajišťovat projektovou dokumentaci (zadání stavby, projektu), účastnit se technických rad k řešení technickoekonomické koncepce v průběhu jejího zpracování a zajistit její veřejnoprávní projednání v rozsahu vymezeném obecně platnými předpisy
- o požádat o stavební povolení u příslušného stavebního úřadu, zajišťovat stanoviska DOSS a to i resortních
- o realizovat výběrové řízení na dodavatele služeb a stavebních prací u zakázek, které nejsou administrované v NEN
- o poskytovat podklady pro uzavírání smluv o dílo a to jak s dodavateli PD, tak i stavebních prací. Účast na výběrovém řízení k výběru dodavatelů na vymezené stavební akce
- o po zahájení stavby pravidelně kontrolovat plynulost a kvalitu stavebních prací v souladu s PD a požadavky uživatele
- o kontrolovat pravidelné vedení stavebního deníku
- o pokud stavba podléhá kolaudaci zpracovat žádosti o zahájení kolaudačního řízení a účastnit se jednání (místní šetření)
- o zabezpečovat průběžnou kontrolu věcné správnosti faktur za projektové a průzkumné práce, stavební práce a následně potvrzovat příslušné faktury
- o pravidelně zabezpečovat podklady pro plánovací činnost, kontrolovat jejich plnění, podklady pro statistické výkazy a rozborovou činnost
- o řádné vedení evidence věcného a finančního čerpání na jednotlivých akcích
- o zpracovávat podklady pro vedení pasportizace objektů a aktualizaci evidenci objektů
- o při zadávání stavebních akcí dodavatelům přihlížet ke stanovenému finančnímu limitu, kontrolovat početní a věcnou správnost faktur, množství a kvalitu prací a dodávek
- o po dokončení investiční akce zpracovávat protokol o zařazení majetku do užívání
- o zajišťovat pravidelný servis technologií umístněných v budovách
Požadujeme:
- o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu
- o uživatelská znalost MS Office, obecná orientace v programovém vybavení
- o řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- o schopnost pracovat samostatně i v týmu
- o komunikační schopnosti
- o bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
Výhodou
o praxe v oboru
o vstřícnost, flexibilita, komunikační schopnosti
o znalost zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 283/2021 Sb. stavební zákon, zákona č. 256/2013 Sb. o katastru nemovitostí ve znění pozdějších předpisů, případně informačních systémů Policie ČR
Další informace
o pevná pracovní doba pondělí- pátek 7:00 – 15:30 hodin
o možnost nástupu: 1. 12. 2025 (či dohodou)
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu e-mail přes odpovědní formulář, s předmětem „Investiční referent“.
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucí odboru správy majetku, tel. číslo: zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo .