- 25 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha 5 – Smíchov (Nádražní, Kartouzská)
PRVNÍ KONTAKT: telefonicky 8:00 – 16:00 na č. tel.: zobrazit tel. číslo nebo e-mailem na adr.: e-mail přes , osobní kontakt možný na základě předchozí tel. domluvy
Kontaktní osoba: Lenka Nebeská
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY:
Technik správy budovy
Do našeho týmu Správy objektů hledáme nového kolegu na hlavní pracovní úvazek.
Máte rád, když všechno správně funguje a věci běží tak jak mají?
Nesnášíte polovičatou práci?
Dokážete zorganizovat menší stavební úpravy, opravy a zorganizujete revize? Jste vyučen v oboru elektrikář, máte v oboru technik správy velkých budov praxi minimálně 5 let?
Jakým úkolům se budete každodenně věnovat?
opravám, údržbě a správě budov v Praze Smíchov, elektro revizím, drobným opravám technologií (klimatizace, vzduchotechnika)
péči o nájemce a další uživatele objektů
obsluze a základnímu servisu TZB
Pro tuto práci potřebujete:
100 % spolehlivost
Vysokou míru poskytnuté kvality práce
zkušenosti s chodem kotelny, strojoven vzduchotechniky a klimatizace atd.
platná vyhláška č. 50/1978 sb.
Praxe v oboru správy a údržby budov, 5 let
Elektro – Střední průmyslová škola, vyučení v oboru s maturitou
samostatnost, odpovědnost, flexibilitu, ochotu se učit
vstřícné vystupování a ochotu být klientovi partnerem
systematický přístup se zaměřením na detail
řidičský průkaz sk. B
Co získáte:
nadstandardní finanční odměny za dobře odvedenou práci
počítač a telefon
profesní růst (školení a další průběžné vzdělávání)
spolupráce s kolegy, kteří jsou v oboru více než 12 let
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
Prémie, služební telefon a služební PC (notebook)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.