- 50 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha 5 – Smíchov (Nádražní, Kartouzská)
PRVNÍ KONTAKT: telefonicky 8:00 – 16:00 na č. tel.: zobrazit tel. číslo nebo e-mailem na adr.: e-mail přes , osobní kontakt možný na základě předchozí tel. domluvy
Kontaktní osoba: Lenka Nebeská
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY:
Technik správy budovy
Do našeho týmu Správy objektů hledáme nového kolegu na hlavní pracovní úvazek.
Máte rád, když všechno správně funguje a věci běží tak jak mají?
Nesnášíte polovičatou práci?
Dokážete zorganizovat menší stavební úpravy, opravy a zorganizujete revize? Jste vyučen v oboru elektrikář, máte v oboru technik správy velkých budov praxi minimálně 5 let?
Jakým úkolům se budete každodenně věnovat?
opravám, údržbě a správě budov v Praze Smíchov, elektro revizím, drobným opravám technologií (klimatizace, vzduchotechnika)
péči o nájemce a další uživatele objektů
obsluze a základnímu servisu TZB
Pro tuto práci potřebujete:
100 % spolehlivost
Vysokou míru poskytnuté kvality práce
zkušenosti s chodem kotelny, strojoven vzduchotechniky a klimatizace atd.
platná vyhláška č. 50/1978 sb.
Praxe v oboru správy a údržby budov, 5 let
Elektro – Střední průmyslová škola, vyučení v oboru s maturitou
samostatnost, odpovědnost, flexibilitu, ochotu se učit
vstřícné vystupování a ochotu být klientovi partnerem
systematický přístup se zaměřením na detail
řidičský průkaz sk. B
Co získáte:
nadstandardní finanční odměny za dobře odvedenou práci
počítač a telefon
profesní růst (školení a další průběžné vzdělávání)
spolupráce s kolegy, kteří jsou v oboru více než 12 let
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
Prémie, služební telefon a služební PC (notebook)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?