- 32 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Společnost PROMSAT se dlouhodobě zabývá servisem a výstavbou sítí pro telekomunikační operátory, kompletními dodávkami televizních kabelových rozvodů, silnoproudými instalacemi a slaboproudými systémy. Staráme se o rozvody STA v bytových domech po celé ČR. Zajišťujeme kompletní projekty od prvotního návrhu, přes realizaci až po následnou správu v oblastech:
telekomunikační sítě:
výstavba optických a metalických sítí (např. Vodafone Česká republika, aj.), bezdrátové WIFI sítě, připojení k internetu, rozvody strukturované kabeláže;
silnoproudé instalace:
výstavba a rekonstrukce kompletních silnoproudých instalací vč. revizí, realizace developerských projektů;
slaboproudé instalace:
výstavba a rekonstrukce kompletních slaboproudých instalací vč. servisu, realizace developerských projektů;
Do našeho týmu hledáme nového člena, který nám pomůže řešit správu vozového parku, drobné opravy a servis v rámci budov a přípravu výběrových řízení na dodavatele služeb či materiálu.
* správa vozového parku, řešení oprav a pravidelných servisů
* zajištění veškeré agendy spojené s provozem firemní flotily vozů (registrace, havarijní pojištění, pojistné události atp.)
* komunikace se servisy, pojišťovnami popř. orgány státní správy
* vyplňování evidenčních tabulek k provozu vozidel, kontrolu knih jízd, spolupráci s účetní společnosti
* správa GPS jednotek a kontrola provozu vozidel v aplikaci O2 Car control
* správa tankovacích karet, vedení evidence oprav vozidel
* zajištění podpory řidičů firemních vozidel (dopravní nehody, řešení provozních situací a problémů s vozy)
* školení řidičů a zodpovědnost za předání a převzetí vozidel
* zajištění oprav a servisu v rámci našich kanceláří
* spolupráce na přípravě výběrových řízení na dodávku služeb a materiálu
* znalosti na úrovni ÚSO vzdělání s maturitou
* pracovitost, pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
* komunikativnost, schopnost rozhodnout
* čistý trestní rejstřík, schopnost práce v kolektivu
* schopnost vyjednávání, snaha uspořit firmě náklady
* schopnost řešit konflikty
* zkušenost se správou vozového parku (alespoň 2-3 roky)
* uživatelská znalost MS office (min. Excel, Word)
* řidičský průkaz skupiny B (min.)
* práci v příjemném kolektivu
* zajímavé mzdové ohodnocení
* poskytnutí firemních benefitů (Flexipassy, sezónní balíčky aj.)
* možnost příspěvků na životní či penzijní pojištění
* stravenky ve výši 200,-Kčna den plně hrazené zaměstnavatelem po zkušební době
* vánoční příspěvky
* dobré pracovní podmínky
* zázemí stabilní společnosti

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.