- 30 800 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pracujte v týmu úspěšných consultantů pro ManpowerGroup!
Rozšiřujeme tým a hledáme do svých řad nové lidi.
Aktuálně hledáme někoho, kdo by nám pomohl s administrativou a dalšími činnostmi v naší kanceláři.
Jsme jedničkou na trhu personálních agentur! U nás Vás čeká práce, při které budete v neustálé komunikaci s kandidáty i našimi klienty! Baví Vás náročné výzvy, nábor zaměstnanců, každodenní telefonická a mailová komunikace, každodenní administrativa? Jste samostatná, asertivní a přátelská osobnost? Pak právě Vás hledáme!
Pošlete nám životopis a motivační dopis. Za svou práci sklidíte nejen úspěch - čeká Vás mzda s motivační bonusovou složkou, kancelář v centru Ostravy, flexibilní pracovní doba, home office, pravidelná školení, teambuildingy a další zaměstnanecké benefity.
Vaší denní činností bude:
- každodenní práce v interních systémech
- podílení se na náboru zaměstnanců
- tvorba pracovně právních dokumentů, reporting atd. (vše naučíme)
- vytváření a udržování dlouhodobých kontaktů s klienty a zaměstnanci
Kdo jste?
- vaším koníčkem je komunikace s různými lidmi
- energická a dravá osobnost, které nevadí velké množství administrativy
- máte ŘP skupiny B a nebojíte se jezdit
- jste ochotný/á učit se velmi rychle novým věcem
- umíte pracovat v excelu
Co nabízíme?
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- radost z úspěchu a vydělaných peněz - motivační mzdové ohodnocení
- řadu benefitů - 28 dní volna celkem, možnost home office, kurzy angličtiny v rámci pracovní doby, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- práci v centru Ostravy, jaké je to u nás ve společnosti, můžete vidět na stránkách www.manpower.cz/nas-tym
- příležitostí k rozvoji – propracovaný systém zaškolení a následné vzdělávání
- možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností
- nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?