- 14 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: únor 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 11. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.).
Co bude náplní Vaší práce: řízení, koordinace a usměrňování činnosti živnostenského úřadu; odpovědnost za výkon státní správy v rozsahu stanoveném zákonem č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění (dále jen „živnostenský zákon“) a zákona č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech, v platném znění; výkon státní správy na úseku vyřizování žádostí o koncese a živnostenské kontroly podle živnostenského zákona, projednávání přestupků na úseku živnostenského podnikání a příprava rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností podle živnostenského zákona a zvláštních právních předpisů včetně návrhu opatření, odpovědnost za plnění funkce Centrálního registračního místa; odpovědnost za vedení agendy zemědělské agendy podle zákona č. 252/1997 Sb., o zemědělství, v platném znění.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: schopnost motivačním způsobem řídit a vést podřízené zaměstnance; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v živnostenském zákoně, zákoně č. 252/1997 Sb., o zemědělství, v platném znění, zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění, zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád v platném znění, zákoně č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, v platném znění (dále jen „zákon o odpovědnosti za přestupky“), zákoně č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, v platném znění a zákoně č. 65/2017 Sb., o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, v platném znění; praxe v požadovaném oboru výhodou; zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě živnostenského podnikání výhodou; zkouška podle § 111/1 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky, výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz sk. B.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete na http://www.novemestonm.cz/obcan/struktura/subjekt-odbor-spravy-uradu-32.html
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis; osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na občany narozené po 1. 12. 1971).
Termín podání přihlášek: do 19. 1 2024.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne v pondělí 22. 1. 2024. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční v pátek 26. 1. 2024.
Bližší informace podá Ing. Petr Kubala, vedoucí Odboru správního, telefon: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – ODSH – Neotvírat“.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.