- 30 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce – zpracování faktur vydaných a přijatých, párování plateb, upomínky, pomocné administrativní práce.
Požadujeme – SŠ s maturitou, nejlépe ekonomického zaměření, praxe v oboru výhodou, zkušenosti se systémem SAP výhodou, znalost NJ nebo AJ na mírně pokročilé úrovni podmínkou, pečlivost, zodpovědnost, časová flexibilita, spolehlivost.
HPP na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Příspěvek na dopravu, ŽP a PP, závodní stravování, stravenky, cafeterie
První kontakt emailem nebo telefonicky 8,00 –15,00

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.