- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: provádí předvýběr před vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu, provádí účastníka celým projektem, provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka, zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“, vyplácí doprovodná opatření, vyhledává zaměstnavatele s potenciálem přijímat účastníky projektu, zajišťuje nebo se podílí na organizaci výběrových řízení pro zaměstnavatele a účastníky projektu, poskytuje individuální poradenství účastníkům projektu, zajišťuje nebo se podílí na interním skupinovém poradenství pro účastníky projektu, spolupracuje s odbornými pracovníky poradenství, zprostředkování a trhu práce, vytváří a dále rozvíjí síť regionální spolupráce s cílem identifikovat ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zařízeními sociálních služeb, vzdělávacími zařízeními, nestátními neziskovými organizacemi apod.), poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, spolupracuje s koordinátorem projektu při přípravě podkladů pro zprávu o realizaci/žádost o platbu, administruje projekt na KoP ÚP ČR v agendě účastníků projektu a aktivit s účastníky, zpracovává reporty za KoP ÚP ČR
PODÁNÍ ŽÁDOSTI:
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 27. dubna 2023, tj. v této lhůtě, doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické, 530 02 Pardubice, podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 4p2zpna.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/51838–78099809“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Více na: Odborný/vrchní referent – poradce pro klienty a zaměstnavatele v projektu Záruky pro mladé, KoP Chrudim – 27.04.2023 (uradprace.cz)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?