- 30 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

NÁPLŇ PRÁCE: provádí předvýběr OZP před vstupem do projektu, zajišťuje vstup OZP do projektu, provádí účastníka celým projektem, provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,vyplácí doprovodná opatření, ve spolupráci se subjekty regionální sítě spolupráce identifikuje ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, sociálními službami, vzdělávacími zařízeními, NNO, organizacemi zastřešujícími OZP apod.), realizuje poradenské činnosti pro OZP (případně i pro osoby, kterým zatím nebyl přiznán tento status OZP), vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace, připravuje a zpracovává individuální plán pracovní rehabilitace, administruje proces pracovní rehabilitace – od návrhu individuálního plánu pracovní
rehabilitace přes realizaci jednotlivých forem – vedení celé spisové agendy případu, včetně
zajištění veřejných zakázek (NEN), spolupracuje s oddělením trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, účastní se pravidelných kazuistických seminářů, vytipovává ve spolupráci se zprostředkovateli vhodné OZP, kterým bude věnována intenzivní poradenská činnost
POŽADAVKY: je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie neb občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru[§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě, dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě], je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě], je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě], dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě], tj. minimálně střední vzdělání s maturitou, má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě]
NABÍZÍME: Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.Osobní příplatek-rozpětí od 1 591 Kč do 4 773 Kč
.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím.
KONTAKT: Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 21. března 2023, tj. v této lhůtě • doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové –Kunětické 2011, 530 02 Pardubice,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 4p2zpna.
K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/25819–78099809“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
K žádosti dále žadatel přiloží:strukturovaný profesní životopis
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?