- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Chrudim
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: provádí předvýběr OZP před vstupem do projektu, zajišťuje vstup OZP do projektu, provádí účastníka celým projektem, provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka, vyplácí doprovodná opatření, ve spolupráci se subjekty regionální sítě spolupráce identifikuje ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními,
sociálními službami, vzdělávacími zařízeními, NNO, organizacemi zastřešujícími OZP apod.), realizuje poradenské činnosti pro OZP (případně i pro osoby, kterým zatím nebyl přiznán
tento status OZP), vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace, připravuje a zpracovává individuální plán pracovní rehabilitace, administruje proces pracovní rehabilitace – od návrhu individuálního plánu pracovní rehabilitace přes realizaci jednotlivých forem – vedení celé spisové agendy případu, včetně zajištění veřejných zakázek (NEN), spolupracuje s oddělením trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a
využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, účastní se pravidelných kazuistických seminářů, vytipovává ve spolupráci se zprostředkovateli vhodné OZP, kterým bude věnována intenzivní poradenská činnost.
Podání žádosti: Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 21. března 2023, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové –Kunětické 2011, 530 02 Pardubice, podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřad
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/25611–78099809“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis
Více na: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-pro-klienty-v-projektu-ozp-kop-chrudim-21–03–2023
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.