Vedoucí odd. sociální práce a zdravotnictví v Odboru sociální péče a zdravotnictví MěÚ Poděbrady

Poděbrady
26.600 – 37.170 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Poděbrady hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Obecná charakteristika pozice: Obecná charakteristika pozice: oddělení sociální práce a zdravotnictví poskytuje sociální poradenství a zprostředkovává pomoc občanům v nepříznivé sociální situaci. Zajišťuje agendu bytů zvláštního určení, provádí sociální šetření, agendu veřejného opatrovnictví, protidrogového koordinátora, sociálního kurátora. Zajišťuje poskytování sociálních služeb osobám nebo skupinám osob, dostupnost informací o možnostech a způsobech poskytování sociálních služeb ORP Poděbrady, spolupracuje s dalšími obcemi, kraji a s poskytovateli sociálních služeb při zprostředkování pomoci osobám, popřípadě zprostředkování kontaktu mezi poskytovatelem a osobou. Vydává parkovací průkazy osobám, které jsou držiteli průkazů ZTP nebo ZTP/P.

Předpokládaný termín nástupu: únor 2024 nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů
dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, rekreaci,
příspěvek na penzijní připojištění.

Kvalifikační předpoklady:

  • vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu. (§ 110 zákona č. 108/2006 Sb.)

Požadavky zaměstnavatele:

  • orientace v právních předpisech – zákon o sociálních službách, zákon o obcích, občanský zákoník,
  • praxe související s předmětem výběrového řízení výhodou,
  • praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou,
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností v sociálních službách výhodou,
  • zkušenosti s vedením týmu výhodou,
  • zájem o danou problematiku,
  • uživatelská znalost práce na PC, Word, Excel, Outlook, internet,
  • řidičské oprávnění pro sk. B,
  • schopnost samostatného jednání, flexibilita, komunikační a organizační schopnosti,
  • pečlivost, odpovědnost, spolehlivost, ochota dále se učit a vzdělávat.

Písemná přihláška zájemce k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto
náležitosti:
jméno, příjmení, příp. titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu,
kontaktní adresu, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského
průkazu (u cizího státního občana číslo dokladu k povolení pobytu), telefon a e-mail; datum a
podpis zájemce.

K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto doklady:

  1. životopis s uvedením výstižných charakteristik dosavadních zaměstnání, znalostí,

zkušeností a dovedností uvedených v požadavcích zaměstnavatele,

  1. motivační dopis,
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též

obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový
doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením (zákon č. 312/2002
Sb., § 6 odst. 4 písm. b)),

  1. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém (ukončeném) vzdělání,
  2. osvědčení podle § 4 odst. 1 zákona č. 451/1991 Sb. (osvědčení vydává Ministerstvo

vnitra ČR); originál osvědčení lze předložit při osobním pohovoru v rámci výběrového
řízení, pokud bude uchazeč k osobnímu pohovoru pozván (v přihlášce je však nutné
tuto skutečnost uvést); toto osvědčení nepředkládá uchazeč narozený po 1. prosinci
1971,

  1. čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb.; toto čestné

prohlášení nepředkládá uchazeč narozený po 1. prosinci 1971,

  1. prohlášení-souhlas se zpracováním osobních údajů.

Lhůta pro podání přihlášky: 12. 1. 2024 vč.

Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady v sekci „Výběrová řízení, volná místa“. Město Poděbrady (mesto-podebrady.cz) („Pouhým“ zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Mosolf Automobillogistik s.r.o. | Mosolf Automobillogistik s.r… | Dobrovice Dobrovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Centrum estetické medicíny s.r.o. | Centrum estetické medicíny s… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Limagrain Česká republika, s.r.o. | Limagrain Česká republika, s… | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Nemocnice následné péče Praha s r.o. | Nemocnice následné péče Praha… | Bohnice, Praha Bohnice, Praha
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Komplex obal Praha s.r.o. | Komplex obal Praha s.r.o. | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • 33 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. | ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 48 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. října
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Aisa International, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Česká pošta, s.p., AppTech, s.r.o., RIXO a.s., AC Jobs, s.r.o., Autoslužby HK s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Mosolf Automobillogistik s.r.o., Centrum estetické medicíny s.r.o., XXXLutz, Limagrain Česká republika, s.r.o., První novinová společnost a.s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Mattoni 1873 a.s., EKOSPOL a.s., Grafton Recruitment s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Nemocnice následné péče Praha s r.o., JISTU recruitment s.r.o., Broker Investment, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Drafted.gg s.r.o., Komplex obal Praha s.r.o., Partners Financial Services, a.s., IZOMAT stavebniny s.r.o., Minit, s.r.o., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., MESSENGER a.s., TOP HOTELS GROUP a.s., Česká spořitelna, a.s., Coweo Technologies s.r.o., Green4You Energy, s.r.o., Správa železnic, státní organizace, PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., mBlue Czech, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., BAUFERA s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, JL Accounting Czech s.r.o., JOBSTART s.r.o., TESCOMA s.r.o., PEPCO Czech Republic s.r.o., Městská část Praha 3, LPP Czech Republic, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Ubbe s. r. o., Delirest services s.r.o., Go Digital! a.s., COM-TIP CZ a.s., ADSESA Staff CONSULTING s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., INDUCTLINE machines s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Technik / technička dopravy, Vedoucí silniční dopravy, Bankovní pracovník / pracovnice, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Account Manager / Key Account Manager, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obsluha lidí, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Personální manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektromechanik / Elektromechanička, Servisní technik / technička, Technik / technička telekomunikací, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Přijímací technik / technička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Turnov, Pardubice, Zelené Předměstí, Pardubice, Strašnice, Praha, Praha, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Hořice, okres Jičín, Nové Město, Praha, Bříza, Všestary, okres Hradec Králové, Celá ČR, Krč, Praha, Dobrovice, Kyje, Praha, Horní Počernice, Praha, Jičín, Šestajovice, okres Praha-východ, Vysočany, Praha, Holešovice, Praha, Čestlice, Bohnice, Praha, Neratovice, Hostivař, Praha, Úvaly, Chodov, Praha, Vinohrady, Praha, Libeň, Praha, Kostelec nad Černými lesy, Kolín, Čáslav, Mladá Boleslav, Letňany, Praha, Žižkov, Praha, Štěrboholy, Praha, Nusle, Praha, Pardubice-Staré Město, Pardubice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou patolog zájem zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT