Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)

Česká Lípa
26.680 – 38.570 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Česká Lípa hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky.
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení.
Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou
Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem a předpoklady podle §§ 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu sociálního, psychologického nebo pedagogického zaměření; popř. vzdělání v oblasti veřejné správy/práva
  • znalost související legislativy
  • praxe v oboru nebo ve veřejné správě
  • řídící schopnosti a schopnost samostatného rozhodování
  • organizační a komunikační schopnosti a dovednosti včetně dobrých vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu
  • schopnost práce v týmu, flexibilita kreativita
  • schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do praxe
  • vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
  • zkušenosti v řízení lidských zdrojů výhodou
  • výborná znalost práce s MS Office
  • řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič

Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, benefitní karta / e-stravenky, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance.
Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí:

  • životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části „charakteristika pracovní pozice“,
  • čestné prohlášení o bezúhonnosti, nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,
  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • osvědčení podle § 4 odst. 1 (nebo jeho úředně ověřená kopie) a čestné prohlášení podle

§ 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (lustrační osvědčení lze při podání přihlášky nahradit prohlášením, že uchazeč o lustrační osvědčení požádal a doloží jej ihned po jeho obdržení), nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. 12. 1971
Lhůta pro podání přihlášky do: 31.01.2025 – 12:00 hod.
Další informace naleznete na http://www.mucl.cz/cz/ura

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Marie Kučerová | Marie Kučerová | Nový Bor Nový Bor
  • 80 000 – 240 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Česká Lípa Česká Lípa
  • 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. září
Abdulmütalip Ölmez | Abdulmütalip Ölmez | Letovice Letovice
  • do 22 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 31. prosince
ITM8 s.r.o. | ITM8 s.r.o. | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 55 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 31. prosince
Lily´s s.r.o. | Lily´s s.r.o. | Česká Kubice Česká Kubice
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 31. prosince
STAVBYT - Stavby Trubač s.r.o. | STAVBYT - Stavby Trubač s.r.o. | Svatava Svatava
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. ledna
restec plus s.r.o. | restec plus s.r.o. | Nové Sedlo, Sokolov Nové Sedlo, Sokolov
  • 35 000 – 39 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. ledna
KH Czechia s.r.o. | KH Czechia s.r.o. | Chodov, Sokolov Chodov, Sokolov
  • do 37 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. ledna
KH Czechia s.r.o. | KH Czechia s.r.o. | Chodov, Sokolov Chodov, Sokolov
  • do 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. ledna
AMATI Kraslice, výrobní družstvo | AMATI Kraslice, výrobní… | Kraslice Kraslice
  • 23 640 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 1. ledna
Město Lysá nad Labem | Město Lysá nad Labem | Lysá nad Labem Lysá nad Labem
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. ledna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

zkušenost