Vedoucí Odboru zdravotnictví a sociálních věcí

Humpolec
35.000 – 50.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské

O nás

Město Humpolec

Náplň práce:

vedoucí Odboru zdravotnictví a sociálních věcí Městského úřadu Humpolec, s místem výkonu práce Horní náměstí 300, Humpolec.

Co od Vás očekáváme:

Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka jsou stanoveny v § 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů a dále splněním kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 109 a 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu;
  • věk nad 18 let, způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost;
  • státní občanství České republiky, popř. cizí státní občanství, kdy uchazeč má v České republice trvalý pobyt a ovládá jednací jazyk, tj. češtinu;
  • znalost systému veřejné správy ČR v oblasti poskytování sociálních služeb;
  • základní orientaci v zákonech v platném znění: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 359/1999 Sb. o sociálně-právní ochraně dětí a souvisejících zákonů a zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách;
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti;
  • manažerské schopnosti, schopnosti vedení, motivace, podpory a manažerské kontroly podřízených zaměstnanců;
  • schopnost analytického, logického a koncepčního myšlení, schopnost systematické práce, samostatného řešení problémů, organizační schopnosti;
  • vysoké pracovní nasazení, časovou flexibilitu a odpovědný přístup k plnění úkolů;
  • schopnost pracovat pod časovým tlakem a schopnost rychle se učit;
  • uživatelskou znalost operačního systému MS Windows a souvisejících programů (MS Office)
  • řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností;

Výhodou:

  • zkušenosti s prací v oblasti státní správy nebo samosprávy
  • zkouška k ověření zvláštní odborné způsobilosti na úseku souvisejících správních činností nebo možnost uznání rovnocennosti vzdělání;
  • základní znalost komunikace v anglickém nebo německém jazyce.
  • Přihlášku v písemné podobě je nutné doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne do 23. února 2023 do 12:00 hod., na adrese podatelny Městský úřad Humpolec, Horní náměstí 300, 396 22 Humpolec

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou manažerskou pozici
  • 11. platovou třídu dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
  • odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
  • pracovní poměr na dobu neurčitou, předpoklad od 1.4.2023
  • možnost trvalého vzdělávání a osobního růstu

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Kariérní růst
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na stravování

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Mgr. Vít Baran | Mgr. Vít Baran | Bruntál Bruntál
  • 30 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. března
ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB | ČSOB Pojišťovna, a. s., člen… | Tábor Tábor
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. března
ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB | ČSOB Pojišťovna, a. s., člen… | Zlín Zlín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. března
ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB | ČSOB Pojišťovna, a. s., člen… | Liberec Liberec
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. března

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT