- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
KONT.:Životopis zaslat na email : e-mail přes Místo výkonu práce:Praha 9 -Kyje. Pracovní doba:Plný úvazek: 8:00 – 16:30 hod. pondělí – pátek nebo částečný úvazek: 12:00 – 18:30 hod. pondělí – pátek.Pracovní náplň: Vyřizování objednávek.Zpracování statistik, přehledů. Administrativní podpora dispečerů dopravy. Požadujeme:Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup k práci.Dobrá znalost MS Excel, MS Word. Nabízíme:Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou. Zaměstnanecké benefity (stravenky, životní pojištění, dovolená navíc, aj).Detailní proškolení.Nástup IHNED. Stravenky, životní pojištění, dovolená navíc, aj.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.