- Plný úvazek
Bližší informace: Mgr. Hana Klapetková, tel.: zobrazit tel. číslo , vedoucí odboru sociálních věcí.
Druh a charakteristika práce: referent odboru sociálních věcí – pracovník orgánu sociálně-právní ochrany dětí. Vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě, a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte. Poskytování pomoci dětem vystaveným tělesnému nebo duševnímu násilí a dětem, na kterých byl spáchán trestný čin. Poskytování pomoci a poradenství rodinám s dětmi, účast na soudních jednáních, jednáních v trestních a přestupkových řízeních. Výkon veřejného opatrovníka dítěti.
Zařazení: úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru.
Místo výkonu práce: Město Vítkov – Městský úřad Vítkov
Předpokládaný nástup: dle dohody, po ukončení výběrového řízení
Požadované vzdělání:
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku,
- vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost.
Jiné požadavky:
- samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení, komunikativnost, zodpovědnost
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet)
- nutný řidičský průkaz skupiny B (řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách)
- výhodou – praxe v sociální oblasti, zvláštní odborná způsobilost podle vyhl. MV č. 512/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů
- výkon pracovní pohotovosti
- orientační znalost zákonů č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, č. 108/2006, o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů
Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
k přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a o dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky
- telefonní kontakt a e-mail
Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle délky praxe (25280 – 37170,– Kč) v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, zvláštní příplatek v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a možnost přiznání osobního příplatku dle zákona 262/2006 Sb., zákoník práce, odměna za dobu pracovní pohotovosti ve výši 10% průměrného hodinového výdělku.
Uzávěrka přihlášek: do 14.08.2023; přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ NA DOBU NEURČITOU, OSPOD – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Bližší informace o výběrovém řízení naleznete na webových stránkách města https://www.vitkov.info část nabídka práce.