- 30 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince
Nakopni s námi novou kariéru na pozici kolegy v kanceláři až za 55.000 Kč měsíčně. Naším dlouhodobým cílem je postavit schopný a úderný tým zaměřený na nabízející služby pro obchodní firmy.
Tato pozice je ideální vstupní brána do světa poradentství, tak neváhej a přidej se k nám pokud:
Jsi absolvent/ka SŠ s perfektní mluvenou i psanou češtinou/slovenštinou
Máš chuť se dlouhodobě rozvíjet a zlepšovat
Umíš vystupovat profesionálně a máš velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
Dokážeš navazovat a rozvíjet vztah s klienty
Rád/a budeš pro klienty oporou a pomůžeš jim najít nejvhodnější řešení
Budeš v každodenním telefonickém kontaktu s našimi firemními klienty
Práce s PC a s ním i spojena administrativní agenda
Komunikace se senior manažerem
Veselý a pracovitý kolektiv, který si v kariéře pomáhá
Pracovní doba po-čt 8:00- 17:00 v pátek končíme v 15:00, víkendy a svátky nepracujeme
Plat v rozmezí 35 000 – 55 000 Kč + neomezené bonusy za výkon
14denní školení
Budeš mít možnost kariérního růstu na další obchodní nebo manažerské pozice
Super parta mladých lidí, nezapomenutelné teambuildingy
Neomezený přístup k občerstvení (dobrá káva, čaj, nealko...) a vše, co by se ti mohlo k práci hodit
PC a telefon
Motivační soutěže
Dovolená navíc
Možnost nástupu ihned
Moderní pracoviště umístěné v centru města
Multisport karta pro udržení fyzické tak i psychické pohody
20 000 kč za doporuč kamaráda
Líbí? Dej nám o sobě vědět! 🤩
Rádi se s Tebou osobně potkáme a představíme Ti blíže náplň práce, prostředí a náš tým. Pohovor plný stresu nečekej, zbytečné formality nevyžadujeme.
Těšíme se na Tebe. 😊

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.