- Plný úvazek
Nástup možný IHNED. Pracovní doba 06,00 – 14,30hod..
Náplň práce:
- objednávání komponentů; komunikace s dodavateli a dalšími odděleními napříč společností; kontrola termínů; odpovědnost za stav zásob ve skladu, zajištění dodávek dílů pro plynulý chod výroby.
Požadujeme:
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání (technického směru výhodou); řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič(ka)); dobrá znalost MS Office; zkušenost v nákupu výhodou; znalost systému Helios výhodou ne však nutností; samostatnost při řešení zadaných úkolů, pečlivost; schopnost týmové spolupráce; organizační schopnosti, loajalita a časová flexibilita
Nabízíme:
- Bonifikace, projektové odměny, stravenky, firemní akce, telefon, výuka AJ na pracovišti; možnost prodloužení pracovního poměru
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: e-mail přes ;
- telefonicky na čísle 734 203 946 nebo zobrazit tel. číslo – pan Roman Uherec nebo paní Martina Olle