- 25 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Administrativní pracovník/-ce cestovní kanceláře
Nástup možný ihned.
Pracovní doba : Plný úvazek – 40 hod/týdně, možný i částečný úvazek dle dohody.
Pondělí až pátek od 9:00 do 18:00
Místo pracoviště: Cestovní kancelář Luxury Travel s.r.o., Radlická 1g, Praha 5, Smíchov – Anděl
Životopisy prosím zasílejte na email: e-mail přes , nebo odevzdejte osobně v cestovní kanceláři.
Životopisy pouze s fotografií.
Vzhledem k předpokládanému množství obdržených odpovědí na inzerovanou pozici, budeme kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Děkujeme za pochopení

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.