- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme jedna z prvních a z největších společností v oblasti prodeje, potisku a výroby reklamních a dárkových předmětů. Česká rodinná firma působící na trhu přes 30 let.
Poskytujeme široké zázemí stabilní české společnosti, příjemné pracovní prostředí pár minut od metra, MHD i vlaku, vlastní parkoviště, zahrada, stálý kolektiv, mnoho z benefitů.
Nabízíme reklamní předměty, dárkové a propagační předměty od všech světových výrobců. V rámci svého moderního výrobního závodu u Prahy jsme schopni zajistit vlastní výrobu a všechny nejnovější technologie reklamního značení. Vzorkovna dárků a akce pro klienty.
Kanceláře Praha 9 Vysočany, Sklady a výroba Libušín u Kladna.
Jsme držiteli ocenění značky SPEED PRESS+ titulem CZECH BUSINESS SUPERBRANDS 2019, které je udělované nejúspěšnějším českým značkám. Certifikace ISO 9001:2015 – řízení veškerých firemních procesů. Využíváme moderní technologie.
Pracovní náplní je komunikace se zahraničními dodavateli a partnery (primárně ASIE, ale i EU, ČR).
Zodpovědnost za operativní nákup zboží do konkrétních jednorázových zakázek dle požadavků obchodního oddělení a sledování plnění dodávek, komunikace se stávajícími dodavateli a proaktivní vyhledávání nových dodavatelů i produktů. Objednávky zakázkové výroby, kreativa. Spolupráce s dalšími kolegy v nákupu, prodeji i výrobě. Účast na veletrzích a jednání s dodavateli.
Zpracování cenových kalkulací a realizace dovozu zboží včetně výpočtu dopravy, cla, certifikace, komunikace s dopravci, atd..
Nákupčí – Specialista nákupu - Purchasing specialist - Buyer - Procurement Specialist - Supply chain.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.