- Plný úvazek
Pracoviště: Ostrožská 220, 698 01 Veselí nad Moravou. Požadujeme: výborná znalost anglického nebo německého jazyka (angličtina je preferována), uživatelská znalost práce s počítačem (MS Word, MS Excel, aj.), výhodou znalost práce s Google suite (dříve Google apps – Gmail, kalendář, disk, aj.), výhodou znalost práce s CRM a ERM systémy (Soft-4-Sale, Pohoda, Helios, Raynet, aj.), zodpovědnost, pečlivost a samostatnost.
Pokud neznáte aplikace Google suite (dříve Google apps) nebo CRM či ERM systémy, tak vám rádi pomůžeme se zaučením, případně vás provedeme interním školením nebo školením u našich poskytovatelů těchto služeb.
Náplň práce: náplní práce jsou administrativní úkony v rámci servisního oddělení včetně komunikace se zákazníky, dodavateli a servisním týmem při řešení požadavků zákazníků v rámci České republiky. Provedeme vás způsobem řešení těchto požadavků včetně objednávání zboží od dodavatelů, tvorby cenových nabídek, objednávek a dalších. Dále bude vaší prací zpracovávání denních výkazů montážních a servisních techniků (mzdy). Na závěr na této pozici budete vykonávat drobnou administrativní práci (různé typy výkazů pro státní orgány, komunikace s účetní a dalšími kolegy, aj.)
Základní nástupní plat 120 Kč / hod (po dobu 3 měsíců). Po zapracování platové ohodnocení 25.000 – 30.000 Kč. Příspěvek na nový služební telefon. Služební neomezený paušál od O2
Stravenky Edenred. Příspěvky na doučování cizÍho jazyka. Příspěvky na kurzy a školení vhodné pro další pracovní uplatnění. Možnost pracovního růstu. Prosíme o zaslání profesního životopisu na mail: e-mail přes
Odesláním své žádosti potvrzujete, že souhlasíte se zařazením Vašeho životopisu do aktuální databáze SUN SYSTEM, s.r.o., a v souladu se zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů vyslovujete souhlas se zpracováním osobních údajů, a to výhradně pro účely zprostředkování zaměstnání, a to na dobu do písemného odvolání souhlasu.



