- 25 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Pracoviště: Ostrožská 220, 698 01 Veselí nad Moravou. Požadujeme: výborná znalost anglického nebo německého jazyka (angličtina je preferována), uživatelská znalost práce s počítačem (MS Word, MS Excel, aj.), výhodou znalost práce s Google suite (dříve Google apps – Gmail, kalendář, disk, aj.), výhodou znalost práce s CRM a ERM systémy (Soft-4-Sale, Pohoda, Helios, Raynet, aj.), zodpovědnost, pečlivost a samostatnost.
Pokud neznáte aplikace Google suite (dříve Google apps) nebo CRM či ERM systémy, tak vám rádi pomůžeme se zaučením, případně vás provedeme interním školením nebo školením u našich poskytovatelů těchto služeb.
Náplň práce: náplní práce jsou administrativní úkony v rámci servisního oddělení včetně komunikace se zákazníky, dodavateli a servisním týmem při řešení požadavků zákazníků v rámci České republiky. Provedeme vás způsobem řešení těchto požadavků včetně objednávání zboží od dodavatelů, tvorby cenových nabídek, objednávek a dalších. Dále bude vaší prací zpracovávání denních výkazů montážních a servisních techniků (mzdy). Na závěr na této pozici budete vykonávat drobnou administrativní práci (různé typy výkazů pro státní orgány, komunikace s účetní a dalšími kolegy, aj.)
Základní nástupní plat 120 Kč / hod (po dobu 3 měsíců). Po zapracování platové ohodnocení 25.000 – 30.000 Kč. Příspěvek na nový služební telefon. Služební neomezený paušál od O2
Stravenky Edenred. Příspěvky na doučování cizÍho jazyka. Příspěvky na kurzy a školení vhodné pro další pracovní uplatnění. Možnost pracovního růstu. Prosíme o zaslání profesního životopisu na mail: e-mail přes
Odesláním své žádosti potvrzujete, že souhlasíte se zařazením Vašeho životopisu do aktuální databáze SUN SYSTEM, s.r.o., a v souladu se zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů vyslovujete souhlas se zpracováním osobních údajů, a to výhradně pro účely zprostředkování zaměstnání, a to na dobu do písemného odvolání souhlasu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?