- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Cítíte se při práci v administrativě jako ryba ve vodě a rádi byste v zaměstnání využili svou znalost anglického a německého jazyka? Pak nám neváhejte zaslat Váš životopis.
Právě hledáme administrativně zdatného kolegu či kolegyni, který/á kromě zpracování administrativy zvládne bez problému komunikovat také se zahraničními zákazníky a kolegy. Na prostředí moderní kanceláře se sice můžete těšit, až se situace ohledně COVID-19 uklidní (v současné situaci probíhá zaučení i práce na home office), na co se však můžete těšit ihned jsou super benefity v podobě týdne dovolné navíc, stravenek, práce z domova, příspěvku na penzijní připojištění a mnoho dalšího.
- komunikace se zahraničními kolegy (v německém i anglickém jazyce)
- zavádění údajů o dodavatelích a odběratelích do systému společnosti vč. jejich ověřování a aktualizace
- práce s obchodními rejstříky, státními registry
- zpracování požadavků na provedení změn v systému
- SŠ/VŠ vzdělání
- znalost německého jazyka na úrovni B2 (bezrpoblémová mailová i telefonická komunikace)
- znalost anglického jazyka na úrovni min. B1 (komunikativní znalost)
- samostatnost, pečlivost
- znalost práce na PC a balíku MS Office
- týden dovolené navíc
- sick days
- home office
- příspěvek na penzijní připojištění/ životní pojištění
- zaškolení, možnost dalšího vzdělávání
- stravenky
- roční příspěvek do Cafetérie
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?