- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

První kontakt: e-mailem nebo telefonicky (8–15 hod.)
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Vaším úkolem bude:
• zpracování technologických návrhů řešení čištění odpadních vod v různých aplikačních
odvětvích
• koordinace a realizace dodávek technologických částí
• odborný technologický dohled nad realizací zakázek v terénu
• zpracování technologické a projektové dokumentace
• úzká spolupráce s výzkumným a inovačním oddělením při zavádění technologických inovací
do praxe
Hledáme především kolegu:
• se znalostmi na úrovni technického vzdělání VŠ – obor vodní hospodářství, případně procesní
inženýrství nebo pozemní stavby
• schopného samostatně navrhovat řešení a zpracovávat technické části nabídky
• schopného pracovat v týmu a dále se odborně vzdělávat
• se znalostí AJ na komunikativní úrovni
• se znalostí práce na PC (MS Office, CAD systém, další znalost jako např. SolidEdge výhodou)
• se znalostí orientace ve výkresové dokumentaci
• s řidičským průkazem sk. B
Vaší velkou výhodou bude:
• praxe min. 2 roky na obdobné pozici
• zkušenost práce technologa v oblasti navrhování procesů a technologií čištění odpadní vody
(fyzikálně – chemické procesy, filtrace, membránové procesy)
Zaměstnanecké výhody:
• práci na HPP
• motivující finanční ohodnocení
• 25 dnů dovolené
• sick days
• příspěvek na stravování / stravenkový paušál
• příspěvek na penzijní připojištění
• školení a vzdělávání
• jazykové kurzy
• mimořádné odměny a odměny za výkon
• firemní akce pro zaměstnance
• možnost občasného homeoffice
• mobilní telefon a notebook i k soukromému užívání
• zázemí stabilní české společnosti s 25-ti letou historií
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?