- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PROJEKTOVÝ ADMINISTRÁTOR/KA
Nástup možný ihned.
Náplň práce: rozpracování aktivit projektů, zejména projektu „Hvězdárna Valašské Meziříčí p.o. – Kulturní a kreativní centrum“, jejich kontrola a dohled – koordinace úkolů a aktivit projektů včetně vazeb na administrativní povinnosti – průběžný monitoring a dokladování projektových aktivit, dosažených projektových výstupů a indikátorů – kontrola souladu časového harmonogramu projektů – pomoc při zpracování a sestavování monitorovacích zpráv – komunikace s řídícím orgánem či orgány kontroly – dílčí zpracování podkladů pro veřejné zakázky – kontrola souladu postupů a procesů s právními normami a předpisy – řízení dokumentace k projektů – spolupráce a příprava podkadů a dokumentů pro kontroly a účast na kontrolách – spolupráce s vedoucím projektovým manažerem, účetní organizace a finančním manažerem
Požadujeme: znalost administrativního sftwaru (OS, MS Office, aj.), pokročilejší znalost práce v Excelu, Wordu, PowerPointu – obecná orientace v problematice projektů a podpory EU – dobré organizační, prezenční a komunikační schopnosti – iniciativu při řešení problémů a profylaxe problémů – spolehlivost, samostatnost, pečlivost a cílevědomost – vysoká úroveň ústní i písemné komunikace v ČJ – schopnost základní komunikace v angličtině – schopnost týmové i samostatné spolupráce a práce pod tlakem – minimálně 1 rok praxe v oblasti realizace dotačních titulů či projektů – řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: zázemí a stabilitu dynamické příspěvkové organizace Zlínského kraje, inspirativní pracovní prostředí, platová třída dle Přílohy k nařízení vlády č. 564/2006 Sb., v aktuálním znění v závislosti na délce uznatelné praxe – od 22 400 Kč, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování – stravenky, vnitropodnikovou mobilní síť se zajímavými tarify,
První kontakt: Uchazeči zašlou příhlášku, která musí obsahovat: jméno, příjmení, případně titul, datum a místo narození, místo trvalého pobytu (vč. čísla telefonu a emailu), datum a podpis. Přihlášku s přílohami ( motivační dopis, sktrukturovaný profesní životopis, prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) zašlete nejpozději do 13:00 hodin dne 31 října 2023 e-mailem na adresu: e-mail přes a
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.