- 55 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: řídí proces vedoucí k zaměstnání konkrétní OZP – koordinace postupů a nástrojů podporujících zaměstnávání OZP, vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace, připravuje a zpracovává individuální plán pracovní rehabilitace, organizuje a koordinuje činnost odborné pracovní skupiny v rámci pracovní rehabilitace, realizuje poradenské činnosti pro OZP a zaměstnavatele, spolupracuje se zaměstnancem oddělení trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, vytváří a pečuje ve spolupráci s koordinátorem zaměstnávání OZP o regionální síť spolupráce v pracovní rehabilitaci/zaměstnávání OZP – aktivně spolupracuje se zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, vzdělávacími zařízeními a neziskovými organizacemi v rámci svého kontaktního pracoviště, provádí monitorovací návštěvy u spolupracujících subjektů pro integraci OZP na trhu práce v regionu (preventivní i profylakční), svolává a organizačně zabezpečuje pravidelné porady odborných útvarů kontaktního pracoviště k problematice zaměstnávání OZP, tyto schůzky probíhají 1× měsíčně. Z každé této schůzky je vypracováván zápis, který je zaslán koordinátorovi zaměstnávání OZP, účastní se pravidelných kazuistických seminářů
NABÍZÍME: služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
určitou, a to do 30. června 2022, po dobu realizace projektu „Rozvoj systému podpory
zaměstnávání osob se zdravotním postižením na volném trhu práce (OZP)“ s reg. č.
CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0006216. Předpokládaným dnem nástupu na služební
místo je 1. ledna 2022. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do
9. platové třídy.
KONTAKT: posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 22. listopadu 2021, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02 Pardubice , nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 4p2zpna. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto
oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2021/112344–7809
Více informací na: https://www.uradprace.cz/

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.