- 35 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
Hlavní náplň činnosti:
Komplexní zajišťování agendy zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Řídí proces
vedoucí k zaměstnání konkrétního OZP.
Vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace.
Připravuje a zpracovává individuální plán pracovní rehabilitace.
Organizuje a koordinuje činnost odborné pracovní skupiny v rámci pracovní rehabilitace.
Realizuje poradenské činnosti pro OZP a zaměstnavatele.
Spolupracuje se zaměstnancem oddělení trhu práce v souvislosti s komunikací se
zaměstnavateli a využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti.
Vytváří a pečuje ve spolupráci s koordinátorem zaměstnávání OZP o regionální síť
spolupráce v pracovní rehabilitaci/zaměstnávání OZP – aktivně spolupracuje se
zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, vzdělávacími zařízeními a neziskovými
organizacemi v rámci svého kontaktního pracoviště.
Provádí monitorovací návštěvy u spolupracujících subjektů pro integraci OZP na trhu práce v
regionu (preventivní i profylakční).
Svolává a organizačně zabezpečuje pravidelné porady odborných útvarů kontaktního
pracoviště k problematice zaměstnávání OZP.
Kvalifikační a další požadavky:
státního zaměstnance se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178
odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody:
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 14. června 2022 na e-mailovou adresu
e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/poradce-ozp-projektu-rozvoj-systemu-podpory-zamestnavani-ozp-na-volnem-pracovnim-trhu-14–06–2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?