Administrativní podpora (m/ž)
- Ústí nad Labem
- O2 Czech Republic a.s.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Ústí nad Labem Zobrazit na mapě |
Firma | Úřad práce České republiky |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Administrativní pracovník / pracovnice |
Hrubá mzda | 22.980 – 33.790 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: rada/odborný rada – koordinátor zaměstnávání OZP projektu „Rozvoj systému podpory zaměstnávání osob
se zdravotním postižením na volném trhu práce (OZP)“ v Oddělení zaměstnanosti Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce ČR
v Ústí nad Labem, ID 10000562,
v oboru služby „Zaměstnanost“.
Místem výkonu služby je Ústí nad Labem.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 31. ledna 2023, po dobu realizace projektu „Rozvoj systému podpory zaměstnávání osob se zdravotním postižením na volném trhu práce (OZP)“ registrační číslo: CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0006216. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. srpna 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Realizuje koordinační a metodickou činnost zaměřenou na KA 1 v rámci krajské pobočky.
Zajišťuje přenos aktuálních informací na určené zaměstnance věcně příslušných útvarů odboru zaměstnanosti krajské pobočky.
Realizuje poradenské činnosti pro OZP a zaměstnavatele.
Disponuje informacemi v souvislosti se zaměstnáváním OZP na krajské úrovni
v kontextu celé politiky zaměstnanosti OZP. Informace získává od vedení krajské pobočky ÚP.
Rozvijí a pečuje ve spolupráci s jednotlivými poradci pro OZP o regionální sítě spolupráce v poradenství pro OZP a pracovní rehabilitaci.
Účastní se pravidelných celorepublikových setkání s odborným garantem projektu, metodikem pro pracovní rehabilitaci a realizačním týmem projektu, případně dalšími odborníky.
Provádí monitorovací návštěvy u spolupracujících subjektů pro integraci OZP na trhu práce v regionu (preventivní i profylakční).
Svolává a organizačně zabezpečuje konání kazuistických seminářů, které probíhají 1× za tři měsíce. Náplní kazuistických seminářů je výměna zkušeností s danou problematikou, přenos informací z pravidelných setkání s realizačním týmem, předání informací v souvislosti se zaměstnáváním OZP na krajské úrovni.
Z kazuistického semináře je vypracován zápis, který je zaslán realizačnímu týmu projektu. Kazuistického semináře se zúčastňují zejména poradci pro OZP a případně relevantní zaměstnanci ÚP.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 30. června 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6sbzpx5. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/49035–78099813“.
Více informací:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-koordinator-zamestnavani-ozp-krp-usti-nad-labem-30–06–2022
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!
Teambuilding - co to je, jak jej připravit? Dáme vám tipy na teambuilding, jednotlivé aktivity, i ty netradiční. Účastníte se teambuildingu? Poradíme vám, na co si dát pozor. Není to jen o zábavě.
Práce v noci je specificky upravena v zákoníku práce a ukládá vašemu zaměstnavateli řadu povinností. Právnickou řeč jsme pro vás zlidštili a zjistíte, co to je práce v noci, jaká je minimální výše příplatku za práci v noci, jak musí váš zaměstnavatel upravit pracoviště a kdo nesmí práci v noci vykonávat.
Než odpovíte na inzerát ve své vysněné společnosti, je třeba mít připravený strukturovaný profesní životopis, který zaujme a sdělí vše potřebné. Pojďme si říci, jak správně napsat životopis, co napsat do životopisu. Poradíme, jaká je správná struktura životopisu. Společně si připravíme strukturovaný profesní životopis v češtině a angličtině a odpovíme na otázky, zda je nutné přidávat fotografii, zda máte koníčky a zájmy v životopise uvádět a mnohé další.
Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.
Zaměstnavatel určuje čerpání dovolené svých zaměstnanců. Zjistěte, kdy může zaměstnavatel zrušit dovolenou, i tu, kterou již máte zaplacenou, nebo vás v průběhu dovolené z ní odvolat zpět do práce. Ukážeme vám, co všechno následně zaměstnavatel musí zaplatit.
V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.
Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.
Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje