- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Projekt „Rozvoj systému podpory zaměstnávání osob se zdravotním postižením na volném trhu práce (OZP)". Možnost prodloužení projektu do 31.1.2023.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Řídí proces vedoucí k zaměstnání konkrétního OZP – koordinace postupů a nástrojů podporujících zaměstnávání OZP. Vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace. Připravuje a zpracovává individuální plán pracovní rehabilitace. Organizuje a koordinuje činnost odborné pracovní skupiny v rámci pracovní rehabilitace. Realizuje poradenské činnosti pro OZP a zaměstnavatele. Spolupracuje se zaměstnancem oddělení trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti. Vytváří a pečuje ve spolupráci s koordinátorem zaměstnávání OZP o regionální síť spolupráce v pracovní rehabilitaci/zaměstnávání OZP – aktivně spolupracuje se zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, vzdělávacími zařízeními a neziskovými organizacemi v rámci svého kontaktního pracoviště. Provádí monitorovací návštěvy u spolupracujících subjektů pro integraci OZP na trhu práce v regionu (preventivní i profylační). Svolává a organizačně zabezpečuje pravidelné porady odborných útvarů kontaktního pracoviště k problematice zaměstnávání OZP. Účastní se pravidelných kazuistických seminářů.
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 20. prosince 2021, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu
schránky ID a2azprx. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2021/120522–78099807“.
Poznámka: Úplné znění a podnínky pro účast na výběrovém řízení jsou uveřejněny na elektronické adrese: www.uradprace.cz/web/cz/kariera-na-up-cr
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?