- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

NÁPLŇ PRÁCE: řídí proces vedoucí k zaměstnání konkrétní OZP – koordinace postupů a nástrojů podporujících zaměstnávání OZP, vede poradenství v rámci zaměstnávání OZP a pracovní rehabilitace, připravuje a zpracovává individuální plán pracovní rehabilitace, organizuje a koordinuje činnost odborné pracovní skupiny v rámci pracovní rehabilitace, realizuje poradenské činnosti pro OZP a zaměstnavatele, spolupracuje se zaměstnancem oddělení trhu práce v souvislosti s komunikací se zaměstnavateli a využíváním nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, vytváří a pečuje ve spolupráci s koordinátorem zaměstnávání OZP o regionální síť spolupráce v pracovní rehabilitaci/zaměstnávání OZP – aktivně spolupracuje se zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, vzdělávacími zařízeními a neziskovými organizacemi v rámci svého kontaktního pracoviště, provádí monitorovací návštěvy u spolupracujících subjektů pro integraci OZP na trhu práce v regionu (preventivní i profylakční), svolává a organizačně zabezpečuje pravidelné porady odborných útvarů kontaktního pracoviště k problematice zaměstnávání OZP, tyto schůzky probíhají 1× měsíčně. Z každé této schůzky je vypracováván zápis, který je zaslán koordinátorovi zaměstnávání OZP, účastní se pravidelných kazuistických seminářů
NABÍZÍME: služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
určitou, a to do 31. ledna 2023, po dobu realizace projektu „Rozvoj systému podpory
zaměstnávání osob se zdravotním postižením na volném trhu práce (OZP)“ s reg. č.
CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0006216. Předpokládaným dnem nástupu na služební
místo je 1. února 2022. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do
9. platové třídy.
KONTAKT: posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 22. prosince 2021, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02 Pardubice , nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 4p2zpna. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto
oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a
„Výběrové řízení pod č. j. UPCR2021/120066–78099809“.
Více informací na: https://www.uradprace.cz/
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?