- Plný úvazek

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2025/40
Druh práce: výkon odborných ekonomických agend a plánování investičního rozpočtu
statutárního města Olomouce zařazených v odboru investic Magistrátu
města Olomouce.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo
středoškolské vzdělání ekonomického směru nebo veřejné správy
Obor: ekonomický, technický, veřejná správa
Praxe: v případě středoškolského vzdělání minimálně pětiletá praxe v oblasti
ekonomické nebo veřejné správy
praxe ve veřejné správě a v oblasti ekonomické nebo investic výhodou
Jiné požadavky: dobrá znalost práce na PC (MS Office Word, Excel)
základní znalosti zákona o účetnictví
dobré organizační a komunikační schopnosti
samostatnost, pečlivost, odpovědnost
flexibilita a adaptabilita
dobré komunikační schopnosti
ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
podílí se na tvorbě a naplňování strategií města Olomouce
podílí se na přípravě sestavování ročního rozpočtu města v oblasti
investic a střednědobého výhledu rozpočtu
provádí sběr investičních záměrů, odstraňuje duplicity, vede evidenci
a průběžně aktualizuje informace v aplikaci „Dlouhodobý investiční
plán“
koordinuje přípravu, realizaci a finanční zajišťování investic SMOl
upozorňuje kompetentní osoby na skutečnosti, které by mohly zásadně
ovlivnit investiční činnost SMOl
úzce spolupracuje s odborem ekonomickým, odborem strategie a
řízení a odborem dotačních projektů při tvorbě a plnění
střednědobého investičního plánu pro zajištění souladu se
Strategickým plánem rozvoje města Olomouce a dalších strategií
města
spolupracuje se zástupci odborů MMOl, příspěvkových organizací,
komisí místních částí, akciových společností, jež jsou předkladateli
jednotlivých návrhů investičních akcí, na tvorbě investičního plánu a na
případném odstranění nedostatků
jednání investiční komise, administruje výstup jednání pro další
potřeby SMOl
spravuje agendu dotací ve vztahu k investičním akcím
konzultační a poradenskou činnost pro ostatní odbory a organizace
města v oblasti investic,
dle potřeby vede další analytické evidence
Co Vám můžeme
nabídnout:
jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
5 týdnů dovolené
5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna
na dobrovolnickou činnost
příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
zaškolení zkušeným mentorem
pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
služební mobilní telefon/SIM karta
benefitní programy mobilních operátorů
Multibenefitkartu Pluxee (stravování a volnočasové aktivity)
příspěvek na některé formy penzijního spoření
řadu dalších benefitních programů magistrátu
interní jazykové kurzy
Lhůta pro podání přihlášky:
17. 07. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání
k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané
přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní
náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) datovou schránkou (ID: kazbzri) e-mailem (e-mail přes ) osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?