- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

CHARAKTERISTIKA: administrativní zajištění činností spojených s programem Erasmus+, zejména v oblasti studentských výjezdů, a s tím spojené poskytování informací a propagace aktivit, správa části webových stránek týkajících se studentských výjezdových mobilit, součinnost při péči o zahraniční hosty v rámci programu Erasmus+, spolupráce s Erasmus Student Network, administrace výjezdových mobilit studentů mimo program Erasmus+, zejména na partnerské instituce a letní školy v zahraničí, správa finančních prostředků souvisejících se studentskými výjezdovými mobilitami, zejména výplata stipendií, sledování čerpání grantu Erasmus+ a jiných zdrojů, součinnost při přípravě a realizaci propagačních akcí Zahraničního oddělení TUL, součinnost při přípravě a nákupu propagačních materiálů a předmětů pro potřeby Zahraničního oddělení TUL, zapojení do projektů spojených s internacionalizací v rámci TUL, propagace TUL v ČR a v zahraničí, zejména pak účast na veletrzích a spolupráce při správě sociálních médií, součinnost při věcných a finančních kontrolách projektů, další činnosti v rámci sjednaného druhu práce dle pokynu nadřízeného. DOVEDNOSTI: anglický jazyk minimálně na úrovni B2, příjemné a vstřícné vystupování, komunikační schopnosti, samostatnost, schopnost analytického myšlení, přesnost, pečlivost, znalost práce s PC na uživatelské úrovni, znalost práce se sociálními médii (Facebook, Instagram),řidičské oprávnění typu „B“.VZDĚLÁNÍ: SŠ/VŠ nejlépe s ekonomickým zaměřením, zkušenost s finančním řízením, výhodou znalost pravidel fungování programu Erasmus+, znalost dalších cizích jazyků výhodou. PRACOVNÍ POMĚR: 100% úvazek, prac. smlouva bude uzavřena na 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: 1.2.2022 nebo dle dohody, mzdová třída B5, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení prac. výkonu.
Nabízené výhody: podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení
Strukturovaný životopis s kopií dokladu o vzdělání a motivačním dopisem zašlete e-mailem: e-mail přes nebo poštou na výše uvedenou adresu nejpozději do 31.1.2022. Volné místo je od 3.1.2022 zveřejněno na úřední desce TUL.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?