- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
CHARAKTERISTIKA: administrativní zajištění činností spojených s programem Erasmus+, zejména v oblasti studentských výjezdů, a s tím spojené poskytování informací a propagace aktivit, správa části webových stránek týkajících se studentských výjezdových mobilit, součinnost při péči o zahraniční hosty v rámci programu Erasmus+, spolupráce s Erasmus Student Network, administrace výjezdových mobilit studentů mimo program Erasmus+, zejména na partnerské instituce a letní školy v zahraničí, správa finančních prostředků souvisejících se studentskými výjezdovými mobilitami, zejména výplata stipendií, sledování čerpání grantu Erasmus+ a jiných zdrojů, součinnost při přípravě a realizaci propagačních akcí Zahraničního oddělení TUL, součinnost při přípravě a nákupu propagačních materiálů a předmětů pro potřeby Zahraničního oddělení TUL, zapojení do projektů spojených s internacionalizací v rámci TUL, propagace TUL v ČR a v zahraničí, zejména pak účast na veletrzích a spolupráce při správě sociálních médií, součinnost při věcných a finančních kontrolách projektů, další činnosti v rámci sjednaného druhu práce dle pokynu nadřízeného. DOVEDNOSTI: anglický jazyk minimálně na úrovni B2, příjemné a vstřícné vystupování, komunikační schopnosti, samostatnost, schopnost analytického myšlení, přesnost, pečlivost, znalost práce s PC na uživatelské úrovni, znalost práce se sociálními médii (Facebook, Instagram),řidičské oprávnění typu „B“.VZDĚLÁNÍ: SŠ/VŠ nejlépe s ekonomickým zaměřením, zkušenost s finančním řízením, výhodou znalost pravidel fungování programu Erasmus+, znalost dalších cizích jazyků výhodou. PRACOVNÍ POMĚR: 100% úvazek, prac. smlouva bude uzavřena na 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: 1.2.2022 nebo dle dohody, mzdová třída B5, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení prac. výkonu.
Nabízené výhody: podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení
Strukturovaný životopis s kopií dokladu o vzdělání a motivačním dopisem zašlete e-mailem: e-mail přes nebo poštou na výše uvedenou adresu nejpozději do 31.1.2022. Volné místo je od 3.1.2022 zveřejněno na úřední desce TUL.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.