- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu, našim zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo - zákazníci a zaměstnanci jsou naší prioritou.
Aktuálně hledáme ředitele hypermarketu. Vzhledem k plánované expanzi, bychom pro tým provozu rádi získali zkušeného manažera.
Ředitel hypermarketu v Globusu má velkou svobodu v rozhodování i ve výběru cesty k dosažení výsledků. Není příliš svázaný pravidly, důležité je pro nás plnění nastavených cílů. Vedení provozu je německé proto uvítáme, pokud se domluvíte německy, anglicky nebo rusky – jazykové znalosti nejsou, ovšem podmínkou.
Z pozice ředitele hypermarketu se staráte o:
• Stovky zaměstnanců (vedení 300 – 350 zaměstnanců)
• Tisíce zákazníků
• Milionové investice
• Stamilionové obraty
Férová mzda a řadu benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- mzda vždy 11. den v měsíci
- roční odměna
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příplatky za víkend
- stravenky v hodnotě 109 Kč
- příspěvek na penzijní připojištění 6.000 Kč ročně
- 10% zaměstnanecká sleva na nákup
- roční prémie
Přijmete naši výzvu? Zašlete nám svůj životopis, nebo nás, prosím, kontaktujte zde:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?