- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu, našim zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo - zákazníci a zaměstnanci jsou naší prioritou.
Aktuálně hledáme ředitele hypermarketu v zapracování. Vzhledem k plánovaným novým projektům, bychom pro tým provozu rádi získali zkušeného manažera, který má prokazatelné zkušenosti z maloobchodu (ideálně z potravinářského řetězce) - vedením velkoformátové prodejny. Pro tuto pozici nemáme definovanou lokalitu, proto je potřeba, abyste byli otevření častému cestování.
Zapracování na pozici ředitele trvá několik měsíců, během kterých budeme mít na starosti vybraný projekt a seznámíte se s našimi procesy a kolegy, se kterými budete v úzkém kontaktu.
Ředitel hypermarketu v Globusu má velkou svobodu v rozhodování i ve výběru cesty k dosažení výsledků. Není příliš svázaný pravidly, důležité je pro nás plnění nastavených cílů. Vedení provozu je německé proto uvítáme, pokud se domluvíte německy, anglicky – jazykové znalosti nejsou, ovšem podmínkou.
Z pozice ředitele hypermarketu se staráte o:
• Stovky zaměstnanců (vedení 300 – 350 zaměstnanců)
• Tisíce zákazníků
• Milionové investice
• Stamilionové obraty
Férová mzda a řadu benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- mzda vždy 11. den v měsíci
- roční odměna
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příplatky za víkend
- stravenky v hodnotě 109 Kč
- příspěvek na penzijní připojištění 6.000 Kč ročně
- 10% zaměstnanecká sleva na nákup
Přijmete naši výzvu? Zašlete nám svůj životopis, nebo nás, prosím, kontaktujte zde:
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.