- Plný úvazek
Zvládáte plánovat diář a schůzky, zároveň občas zařídit zahraniční návštěvy a nečiní Vám problém komunikovat anglicky? Pak hledáme právě Vás.
Náplň práce:
- plánování diáře, schůzek ředitele
- organizace zahraničních cest, částečně služební cesty do zahraničí
- zajištění činností v rámci firmy – návštěvy, porady, běžné kancelářské činnosti
- komunikace s partnery firmy, zajišťování eventů a setkání
Požadujeme:
- angličtinu na pokročilé úrovni
- praxi na pozici Asistentky ředitele/manažera min. 3 roky
- proaktivnost, samostatnost, pečlivost
- schopnost rychlé reakce, práce pod tlakem
- ŘP sk. B – aktivní řidič, ochota cestovat i do zahraničí
Nabízíme:
- práci ve významné firmě na HPP
- smlouvu na dobu neurčitou
- zajímavé finanční ohodnocení s možným růstem
- důležitou a samostatnou pozici v rámci firmy
- možnost seberealizace
- využití cizího jazyka
- nástup možný ihned
- lokalita pracoviště: Hranice (okr. Přerov)
Chcete se ucházet o tuto pozici? Zašlete nám svůj životopis! Poskytnutím údajů a Vašeho životopisu dáváte společnosti SUGESTO s.r.o. souhlas se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů (dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů) za účelem zprostředkování zaměstnání. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.