- 35 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Společnost Lagardere Duty Free s.r.o. provozuje prestižní duty free obchody na letištích jak v ČR, tak i v zahraničí po celém světě. Ve svých obchodech nabízí široké spektrum sortimentu světově známých značek kosmetiky, parfémů, alkoholových a tabákových výrobků, cukrovinek, módních oděvů a doplňků. Pro obchody na letišti v Praze v současné době hledají vhodné kandidáty na pozici Shop Assistant. Zní vám to lákavě?
Mzda:
18–20.000,– Kč + ošatné ve výši 1.556,– Kč / měsíčně (čistého) – vypláceno ihned od nástupu + měsíční bonus až do výše 2.000,– Kč hrubého (vyplácený po zkušební době / odvíjí se od prodejních výsledků dané prodejny)
Získáte:
Zkušenosti s prodejem širokého sortimentu, nové přátele v dobrém kolektivu
Sebevědomí v komunikaci v cizím jazyce s mezinárodní klientelou
Smlouvu na dobu neurčitou
Druh vykonávané práce:
Prodej zboží v obchodě; komunikace se zákazníky (převážně zahraniční klientela); podílení se na chodu prodejny (udržování pořádku a čistoty v prodejně; příjem a doplňování zboží; obsluha pokladny; pomoc při inventurách)
Pracovní doba:
směnný provoz – rovnoměrné rozvržení v režimu krátký/dlouhý týden ve 12-ti hodinových směnách; otevírací doba většiny našich prodejen 06:00–22:00h; 2 prodejny – 04:00–01:00h; 1 provozovna otevřena non-stop
zaměstnanci se pravidelně prostřídávají v brzkých ranních příchodech a pozdních odchodech, cca 2–3 směny v měsíci z 15 směn na plném úvazku (zaměstnanci vždy znají směny dostatečně dopředu)
V případě nočních nebo ranních směn zajišťuje společnost dopravu zaměstnance do/z práce pomocí taxi nebo plně hradí zaměstnanci parkovné na letišti

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.