Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy – procesní specialisty, kteří se chtějí podílet na rozvoji nejen naší organizace, ale i sebe samých.
Jako součást odboru OCIO (kancelář ředitele IT) se přímo podílíme na naplňování strategických cílů organizace, a to skrze volbu a návrh vhodných procedurálních, aplikačních a technických řešení, která přímo podporují služby poskytované našim odběratelům v rámci Správy železnic.
Do našeho týmu hledáme Process Specialist, který bude zodpovědný za nastavení, řízení a rozvoj procesů, jejich optimalizaci a neustálé zlepšování v souladu se strategií organizace.
Druh PPV
- Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
Pracoviště
- V Celnici 1028/10, 110 00 Praha – Nové Město
Možný nástup
- Ihned, nebo dle dohody
Požadované vzdělání
- Minimálně SŠ s maturitou
Pracovní náplň:
- Správa a rozvoj procesu Service Level Management v rámci organizace
- Spolupráce na návrhu a nastavení ITSM nástroje pro SLM
- Tvorba a správa katalogu služeb a kontrola dokumentace služeb
- Vyjednávání a správa SLA, OLA a UC mezi poskytovateli a odběrateli služeb
- Dohled nad plněním sjednaných SLA a kvalitou poskytovaných služeb
- Vyhodnocování služeb, příprava a prezentace reportů o jejich plnění
- Organizace pravidelných revizí služeb a iniciace nápravných opatření
- Spolupráce s procesy Demand, Incident, Change a Configuration Management
- Podpora vlastníků služeb a edukace uživatelů ohledně SLA a poskytovaných služeb
- Aktivní účast na zlepšování procesů a optimalizaci poskytovaných služeb
Předpoklady pro tuto roli
Vhodný kandidát by měl disponovat následujícími znalostmi a mít min. 3 roky zkušeností v některé z níže uvedených oblastí:
Znalosti a dovednosti
- Strategické a koncepční myšlení v oblasti řízení služeb
- Znalost rámce ITIL (ideálně verze 2 a 3), orientace v dalších rámcích řízení IT (COBIT, ISO/IEC 20000 výhodou)
- Schopnost definovat, vyjednávat a spravovat SLA, OLA a UC
- Znalost metod a nástrojů pro měření výkonnosti služeb, reporting a vyhodnocování KPI
- Schopnost porozumět potřebám byznysu a převést je do konkrétních parametrů služeb
- Orientace v procesech ITSM (Service Catalogue, Demand, Incident, Problem, Change, Configuration Management)
- Schopnost koordinovat a komunikovat s poskytovateli i odběrateli služeb
- Prezentační a komunikační dovednosti, vyjednávací schopnosti
- Znalost projektového řízení výhodou
Praktické zkušenosti
- Min. 3 roky praxe v IT velké organizace (100 a více lidí)
- Praktické vykonávání některé z následujících rolí:
- Service Level Manager, nebo
- IT Service Manager / Process Manager, nebo
- Incident / Problem / Change Manager, nebo
- Service Catalogue Manager, nebo
- Configuration Manager, nebo
- jiná role spojená s řízením IT služeb a SLA
- Průkazná zkušenost s návrhem a řízením IT služeb
- Zkušenost s definicí, vyjednáváním a správou SLA/OLA/UC
- Zkušenost s vyhodnocováním kvality služeb a reportingem
- Praktická zkušenost s ticketovacím nástrojem Atlasian JIRA
Osobnostní profil
- Samostatnost a zodpovědnost
- Silné komunikační a vyjednávací schopnosti
- Odolnost vůči stresu
- Schopnost vést tým a dotahovat úkoly do konce
- Týmová spolupráce a respekt k ostatním
Nabízíme:
- 6 týdnů dovolenou
- Pružnou pracovní dobu (37,5 h týdně)
- Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem
- Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
- Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
- Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
- Volnočasovou kartu MultiSport
- Tankovací kartu OMV
- Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.