Service Level Manager

Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy – procesní specialisty, kteří se chtějí podílet na rozvoji nejen naší organizace, ale i sebe samých.

Jako součást odboru OCIO (kancelář ředitele IT) se přímo podílíme na naplňování strategických cílů organizace, a to skrze volbu a návrh vhodných procedurálních, aplikačních a technických řešení, která přímo podporují služby poskytované našim odběratelům v rámci Správy železnic.

Do našeho týmu hledáme Service Level Managera, který bude zodpovědný za tvorbu nových služeb, nastavení a vyhodnocování SLA, optimalizaci stávajících služeb a jejich neustálé zlepšování v souladu se strategií organizace.

Druh PPV

  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou

Pracoviště

  • V Celnici 1028/10, 110 00 Praha – Nové Město

Možný nástup

  • Ihned, nebo dle dohody

Požadované vzdělání

  • Minimálně SŠ s maturitou

Pracovní náplň:

  • Správa a rozvoj procesu Service Level Management v rámci organizace
  • Spolupráce na návrhu a nastavení ITSM nástroje pro SLM
  • Tvorba a správa katalogu služeb a kontrola dokumentace služeb
  • Vyjednávání a správa SLA, OLA a UC mezi poskytovateli a odběrateli služeb
  • Dohled nad plněním sjednaných SLA a kvalitou poskytovaných služeb
  • Vyhodnocování služeb, příprava a prezentace reportů o jejich plnění
  • Organizace pravidelných revizí služeb a iniciace nápravných opatření
  • Spolupráce s procesy Demand, Incident, Change a Configuration Management
  • Podpora vlastníků služeb a edukace uživatelů ohledně SLA a poskytovaných služeb
  • Aktivní účast na zlepšování procesů a optimalizaci poskytovaných služeb

Předpoklady pro tuto roli

Vhodný kandidát by měl disponovat následujícími znalostmi a mít min. 3 roky zkušeností v některé z níže uvedených oblastí:

Znalosti a dovednosti

  • Strategické a koncepční myšlení v oblasti řízení služeb
  • Znalost rámce ITIL (ideálně verze 2 a 3), orientace v dalších rámcích řízení IT (COBIT, ISO/IEC 20000 výhodou)
  • Schopnost definovat, vyjednávat a spravovat SLA, OLA a UC
  • Znalost metod a nástrojů pro měření výkonnosti služeb, reporting a vyhodnocování KPI
  • Schopnost porozumět potřebám byznysu a převést je do konkrétních parametrů služeb
  • Orientace v procesech ITSM (Service Catalogue, Demand, Incident, Problem, Change, Configuration Management)
  • Schopnost koordinovat a komunikovat s poskytovateli i odběrateli služeb
  • Prezentační a komunikační dovednosti, vyjednávací schopnosti
  • Znalost projektového řízení výhodou

Praktické zkušenosti

  • Min. 3 roky praxe v IT velké organizace (100 a více lidí)
  • Praktické vykonávání některé z následujících rolí:
  • Service Level Manager, nebo
  • IT Service Manager / Process Manager, nebo
  • Incident / Problem / Change Manager, nebo
  • Service Catalogue Manager, nebo
  • Configuration Manager, nebo
  • jiná role spojená s řízením IT služeb a SLA
  • Průkazná zkušenost s návrhem a řízením IT služeb
  • Zkušenost s definicí, vyjednáváním a správou SLA/OLA/UC
  • Zkušenost s vyhodnocováním kvality služeb a reportingem
  • Praktická zkušenost s ticketovacím nástrojem Atlasian JIRA

Osobnostní profil

  • Samostatnost a zodpovědnost
  • Silné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost vést tým a dotahovat úkoly do konce
  • Týmová spolupráce a respekt k ostatním

Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu (37,5 h týdně)
  • Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem
  • Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
  • Volnočasovou kartu MultiSport
  • Tankovací kartu OMV
  • Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.