Service Level Manager

Praha
Plný úvazek

Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy – procesní specialisty, kteří se chtějí podílet na rozvoji nejen naší organizace, ale i sebe samých.

Jako součást odboru OCIO (kancelář ředitele IT) se přímo podílíme na naplňování strategických cílů organizace, a to skrze volbu a návrh vhodných procedurálních, aplikačních a technických řešení, která přímo podporují služby poskytované našim odběratelům v rámci Správy železnic.

Do našeho týmu hledáme Process Specialist, který bude zodpovědný za nastavení, řízení a rozvoj procesů, jejich optimalizaci a neustálé zlepšování v souladu se strategií organizace.

Druh PPV

  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou

Pracoviště

  • V Celnici 1028/10, 110 00 Praha – Nové Město

Možný nástup

  • Ihned, nebo dle dohody

Požadované vzdělání

  • Minimálně SŠ s maturitou

Pracovní náplň:

  • Správa a rozvoj procesu Service Level Management v rámci organizace
  • Spolupráce na návrhu a nastavení ITSM nástroje pro SLM
  • Tvorba a správa katalogu služeb a kontrola dokumentace služeb
  • Vyjednávání a správa SLA, OLA a UC mezi poskytovateli a odběrateli služeb
  • Dohled nad plněním sjednaných SLA a kvalitou poskytovaných služeb
  • Vyhodnocování služeb, příprava a prezentace reportů o jejich plnění
  • Organizace pravidelných revizí služeb a iniciace nápravných opatření
  • Spolupráce s procesy Demand, Incident, Change a Configuration Management
  • Podpora vlastníků služeb a edukace uživatelů ohledně SLA a poskytovaných služeb
  • Aktivní účast na zlepšování procesů a optimalizaci poskytovaných služeb

Předpoklady pro tuto roli

Vhodný kandidát by měl disponovat následujícími znalostmi a mít min. 3 roky zkušeností v některé z níže uvedených oblastí:

Znalosti a dovednosti

  • Strategické a koncepční myšlení v oblasti řízení služeb
  • Znalost rámce ITIL (ideálně verze 2 a 3), orientace v dalších rámcích řízení IT (COBIT, ISO/IEC 20000 výhodou)
  • Schopnost definovat, vyjednávat a spravovat SLA, OLA a UC
  • Znalost metod a nástrojů pro měření výkonnosti služeb, reporting a vyhodnocování KPI
  • Schopnost porozumět potřebám byznysu a převést je do konkrétních parametrů služeb
  • Orientace v procesech ITSM (Service Catalogue, Demand, Incident, Problem, Change, Configuration Management)
  • Schopnost koordinovat a komunikovat s poskytovateli i odběrateli služeb
  • Prezentační a komunikační dovednosti, vyjednávací schopnosti
  • Znalost projektového řízení výhodou

Praktické zkušenosti

  • Min. 3 roky praxe v IT velké organizace (100 a více lidí)
  • Praktické vykonávání některé z následujících rolí:
  • Service Level Manager, nebo
  • IT Service Manager / Process Manager, nebo
  • Incident / Problem / Change Manager, nebo
  • Service Catalogue Manager, nebo
  • Configuration Manager, nebo
  • jiná role spojená s řízením IT služeb a SLA
  • Průkazná zkušenost s návrhem a řízením IT služeb
  • Zkušenost s definicí, vyjednáváním a správou SLA/OLA/UC
  • Zkušenost s vyhodnocováním kvality služeb a reportingem
  • Praktická zkušenost s ticketovacím nástrojem Atlasian JIRA

Osobnostní profil

  • Samostatnost a zodpovědnost
  • Silné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost vést tým a dotahovat úkoly do konce
  • Týmová spolupráce a respekt k ostatním

Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolenou
  • Pružnou pracovní dobu (37,5 h týdně)
  • Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem
  • Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
  • Volnočasovou kartu MultiSport
  • Tankovací kartu OMV
  • Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.

Sídlo firmy

Správa železnic, státní organizace
Dlážděná 1003/7
110 00 Praha

IČO: 70994234
Datová schránka: uccchjm
Další informace:
GPS: 50.086994790337,14.43209745811,
S-JTSK: -742048.10 -1043170.42, RUIAN: 21708215

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.