Senior účetní/vedoucí účtárny |m/ž| možnost home office (A11153)

Pardubice
70.000 – 85.000 Kč
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní

Popis

Hledáme zkušeného vedoucího účetního oddělení, který zajistí správnost účetnictví i daní a povede menší tým specialistů. Pokud máte rádi čísla, preciznost a chcete se podílet na rozvoji procesů ve stabilní společnosti, ozvěte se nám!


Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Vést menší tým účetních a koordinovat jejich práci
  • Připravovat měsíční a roční uzávěrky, spolupracovat na auditech
  • Řešit složitější účetní případy a daňovou agendu (DPH, daň z příjmů PO)
  • Sledovat legislativní změny a zavádět je do praxe
  • Nastavovat interní metodiku a zlepšovat procesy
  • Komunikovat s auditory, finančními úřady a daňovými poradci

Požadujeme

  • VŠ vzdělání v oboru ekonomie, účetnictví nebo financí
  • Min. 5 let praxe v účetnictví, alespoň 2 roky na vedoucí pozici
  • Znalost českých účetních standardů, IFRS a daňové problematiky
  • Pokročilou znalost MS Excel, výhodou SAP
  • Angličtinu na odborné úrovni
  • Zkušenost z výrobní firmy je plus

Nabízíme

  • MZDU AŽ 85 000 Kč
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
  • 5 týdnů dovolené
  • Dotované obědy za 25 Kč
  • Roční kredit 3 000 Kč v programu BenefityCafé
  • Příspěvek na penzijní připojištění až 1 500 Kč měsíčně
  • Jazykové kurzy v pracovní době
  • Zvýhodněné tarify u T- mobile pro Vás i Vaší rodinu
  • Místo výkonu práce: Přelouč
  • NÁSTUP PŘÍMO DO KMENE SPOLEČNOSTI

Staňte se součástí stabilní společnosti, kde se spojuje odbornost s férovým přístupem.

Pokud Vás nabídka zaujala, reagujte prosím prostřednictvím tlačítka „Odpovědět“ a zašlete nám svůj životopis. V případě, že Vás vybereme, budeme Vás v nejbližších dnech kontaktovat. Těšíme se na Vaši reakci!

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty někdy používají mužský nebo ženský rod pro srozumitelnost textu, nikoliv pro vyjádření genderových předsudků či diskriminace.

Sídlo firmy

Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Kischova 1732/5
140 00 Praha

IČO: 04258282
Datová schránka: 87y6wbc
Další informace:
GPS: 50.05622,14.433102,
S-JTSK: -742078.92 -1047295.28, RUIAN: 25951394

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.