- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Our mission is to improve the flow of urban life. As a global leader in the elevator and escalator industry, solutions for maintenance and modernization, which add value to the life cycle of any building.
We are looking for an IT Service Delivery Manager who will join an international IT team and will be responsible for overall IT services and end-user satisfaction.
- IT Service Delivery Specialist is primarily concerned with managing 3rd party relationships to ensure business requirements are met.
- Coordination of delivery IT helpdesk services, plan and delegate tasks.
- Communication with clients and sub-vendors, caring about the partner's relationship.
- Understanding of the internal and the external technical landscape in context to IT support services.
- Languages: English - fluent spoken and written.
- Second language: Czech, Slovak or Polish.
- Ability to manage activities concurrently and to drive them to completion.
- Ability to act under pressure and to manage efficiently crisis situations.
- Experience in managing application support and delivery.
- Good knowledge of LAN, WAN and MS environment.
- Basic knowledge of Windows server and Cisco.
- Good communication and negotiation skills.
- A structured and disciplined approach to managing and coordinating.
- Learning and Development system
- Coaching and Mentoring
- Performance related annual bonus
- Contributions to the pension fund, multisport card, children's camp
- Business trips.
- 20 days of vacation
- 4 sickdays
- Meal vouchers 80 CZK
- Friendly and relaxed culture :)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.