- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Our mission is to improve the flow of urban life. As a global leader in the elevator and escalator industry, solutions for maintenance and modernization, which add value to the life cycle of any building.
We are looking for an IT Service Delivery Manager who will join an international IT team and will be responsible for overall IT services and end-user satisfaction.
- IT Service Delivery Specialist is primarily concerned with managing 3rd party relationships to ensure business requirements are met.
- Coordination of delivery IT helpdesk services, plan and delegate tasks.
- Communication with clients and sub-vendors, caring about the partner's relationship.
- Understanding of the internal and the external technical landscape in context to IT support services.
- Languages: English - fluent spoken and written.
- Second language: Czech, Slovak or Polish.
- Ability to manage activities concurrently and to drive them to completion.
- Ability to act under pressure and to manage efficiently crisis situations.
- Experience in managing application support and delivery.
- Good knowledge of LAN, WAN and MS environment.
- Basic knowledge of Windows server and Cisco.
- Good communication and negotiation skills.
- A structured and disciplined approach to managing and coordinating.
- Learning and Development system
- Coaching and Mentoring
- Performance related annual bonus
- Contributions to the pension fund, multisport card, children's camp
- Business trips.
- 20 days of vacation
- 4 sickdays
- Meal vouchers 80 CZK
- Friendly and relaxed culture :)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?