- 27 940 – 32 940 Kč
- Plný úvazek
Vivantis se narodil v roce 2001, kdy Martin Rozhoň spustil informační server o zdraví celostnimedicina.cz a na něj navázal prvním e-shopem prozdravi.cz. Dnes nabízíme vše pro zdraví i krásu, módní kousky od kabelky po parfém na vivantis.cz a dále na parfemy.cz, krasa.cz, sperky.cz, hodinky.cz a prozdravi.cz. Stále rosteme a rosteme. Z Chrudimi jsme se rozšířili dál do Evropy, aktuálně působíme na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku, Rakousku a Itálii.
* Budeš mít na starosti chod call centra, reklamačního oddělení a oddělení odstoupení od kupní smlouvy které jsou klíčové pro spokojenost našich zákazníků.
* Rozvoji a vedení vlastních prodejních a výdejních míst v ČR a plánovaně i v zahraničí.
* Budeš se podílet na zahraničních expanzích společnosti, především v oblasti překladů, aby byla naše komunikace se zákazníky vždy na špičkové úrovni.
* Budeš součástí managementu společnosti a budeš mít možnost podílet se na strategických rozhodnutích.
* Zkušenosti s vedením call centra nebo alespoň s vedením týmu v rámci call centra nebo zákaznických služeb.
* Orientaci v cloudových softwarech na vedení call centra (my používáme Daktelu).
* Pojmy jako SLA, AHT, FCR a AAR by ti neměly být neznámé.
* Alespoň rámcovou orientaci v právních předpisech týkajících se ochrany spotřebitele a reklamací.
* Výborné komunikační a organizační schopnosti.
* Angličtina na úrovni alespoň B2.
* Chuť se učit nové věci a posouvat se neustále dále.
* Budeš mít zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v oblasti e-commerce.
* Nakoukneš pod pokličku úspěšného e-shopu s obratem 1,6 miliardy.
* Dostaneš u nás rozmanité příležitosti pro seberealizaci, osobní růst a rozvoj.
* A také máme hromadu benefitů (stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, 3 sick days, VIP nákupy se slevou v rámci našich e-shopů, MultiSport karta, legendární firemní akce a grilovačky, dog friendly office…).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.