- Plný úvazek
25220 Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí
Zamk
Kontakt: telefonicky zobrazit tel. číslo , e-mailem e-mail přes , osobně po předchozí domluvě.
Náplň práce:
- koordinace efektivní spolupráce se všemi zúčastněnými stranami,
s cílem zajistit včasné dodání kvalitních výsledků.
- Být eskalačním kontaktem pro daného zákazníka.
- Zajistit včasnou a profesionální komunikaci směrem k zákazníkům a interním týmům.
- Zajistit pravidelné reporty směrem k zákaznické jednotce a zákazníkovi.
- Účastnit se Major Incident meetingů za účelem shromažďování a poskytování všech potřebných informací směrem k týmu a naopak také směrem k zákazníkům
- Na denní bázi pracovat na proaktivní analýze incidentů a vytváření problémových ticketů v případě potřeby
- řízení interních eskalací incidentů, dohlížení na vyřešení Incidentů před vypršením SLA a čištění backlogů
Následující zkušenosti jsou vítány:
- znalost ITIL procesů
- plynulá angličtina
- zkušenosti s rolí Incident & Problem a / nebo Project Management
- schopnost spolupracovat a vést projekty v rámci SACM
- komunikativní, proaktivní, oko pro detaily a self-řízený přístup.



