Práce: Administrátor/ka pro správu nemovitostí s AJ

lokalita: Praha zadavatel: Bohemian Estates International s.r.o.

Tato nabídka již není aktuální.

Podívejte se na aktuální nabídky:

Pro naše administrativní oddělení hledáme kolegyni/kolegu s proklientským přístupem, který bude mít na starosti administrativní a organizační činnost spojenou se správou nemovitostí našich zahraničních klientů pro krátkodobé/dlouhodobé pronájmy (jednání s nájemníky, vlastníky nemovitostí, dohled nad dodavateli).

Tato práce vyžaduje silnou osobnost schopnou čelit stresovým situacím.

Výhodou je zajímavá týmová práce s každodenním využitím angličtiny a s exkluzívní klientelou v portfoliu naší společnosti.

Požadujeme:

  • · SŠ/VŠ vzdělání
  • · velmi dobrou znalost AJ – každodenní využívání
  • · pracovní zkušenosti ve správě nemovitostí/budov výhodou
  • · dobrá znalost MS Office, zejména Excel
  • · dobré organizační schopnosti
  • · komunikativnost
  • · vysoké pracovní nasazení
  • · reprezentativní vystupování
  • · asertivitu
  • · samostatnost, spolehlivost, serióznost, flexibilitu

Nabízíme:

  • · velmi dobré finanční ohodnocení
  • · zázemí stabilní a prosperující společnosti
  • · práce se stálou zahraniční klientelou
  • · možnost každodenní praxe cizího jazyka
  • · zajímavé zaměstnání v příjemném kolektivu
  • · možnost osobního i profesního růstu
  • · vzdělávání v oboru
  • · jazykové kurzy

Nástup možný ihned.

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×
Toplist