- Plný úvazek
Jsme parta kolegů, kteří se zabývají zákaznickým servisem. Jde nám o spokojenost našich zákazníků a děláme pro to maximum. Lidský přístup a přátelská atmosféra je to, co nás vystihuje. Pokud nejste Superman nevadí, vše Vás rádi a od začátku naučíme. Na nic si nehrajeme a dáváme šanci i zdravotně znevýhodněným kolegům. A jsme na to hrdí!
Staň se členem projektu budování budoucnosti bez kouře v novém IQOS týmu! Budeš pracovat se stávajícími IQOS uživateli a pomáhat jim na jejich cestě směřující k přechodu na méně rizikové bezdýmné alternativy.
Staň se členem týmu na lince v Centru zákaznické péče IQOS, jehož úkolem je ověřování spokojenosti stávajících zákazníků a budování dobrých vztahů se všemi, kdo si tento inovativní produkt pořídili.
Všem uživatelům chceme poskytnout tu nejlepší zákaznickou zkušenost.
Pojď s námi nastartovat svou kariéru!
Jak bude vypadat Tvůj den?
- Náš klient – společnost Philip Morris je celosvětově největším výrobcem a prodejcem tabákových výrobků a inovativních bezdýmných zahřívaných tabákových náplní.
- Díky novým bezdýmným produktům jako je IQOS můžeme změnit svět. Chceme změnit životy dospělých kuřáků a věnujeme tomu veškeré naše úsilí. Proto hledáme ambasadory se zákaznickou orientací, kteří nám pomohou zajistit loajalitu uživatelů IQOS a dalších bezdýmných výrobků.
- Náplní Tvé práce je komunikace se stávajícímu zákazníky a péče o ně. Identifikuješ jejich potřeby, rozvíjíš a udržuješ s nimi dobré vztahy.
- Seznamuješ uživatele s novými trendy, techologiemi a inovacemi v této oblasti a nabízíš doplňkové produkty. Máš předhled o všem, co vize bez kouře může nabídnout a vždy dokážeš zákazníkovi nabídnout podporu.
- Přání a požadavky zákazníků řešíš rychle, efektivně a profesionálně, vysvětluješ jim všechny aspekty spojené s užíváním výrobků zahřívaného tabáku.
- Nebudeš se u nás nudit, protože tato práce není stereotypní. Navíc máme rozvojové aktivity, které Ti práci zpříjemní a oživí.
Co se Ti u nás bude líbit?
- Pracujeme v příjemném prostředí s fajn kolegy, kteří táhnou za jeden provaz.
- Projdeš pečlivým zaškolením, kde Tě naučíme vše potřebné, předchozí zkušenosti z call centra nejsou podmínkou.
- Práce pod záštitou světového leadera, možnosti práce z domova i s možností flexibilních zkrácených úvazků.
- Ve volném čase můžeš využít multisport kartičku a poskytujeme také spoustu dalších benefitů jako jsou zvýhodněné tarify, stravenky a mnohé další.
- 5 týdnů zasloužené dovolené je u nás samozřejmostí.
- Práce v kancelářích v centru Brna.
Co potřebujeme my od Tebe?
- Češtinu na úrovni rodilého mluvčího.
- Výborné komunikační dovednosti a hodit se Ti budou i zkušenosti s prodejem.
- Empatický projev, který potěší naše zákazníky.
- Ovládání práce na počítači.
- Průkaz OZP nebo OZZ u nás není překážkou.
- Úsměv, s kterým propluješ celým svým pracovním dnem :-)