- 39 500 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Roháčova 3339/5, Moravská Ostrava
Kontakt: telefonicky zobrazit tel. číslo , emailem .
Kdo jsme a čím jsme jiní?
Jsme nejrychleji rostoucí Call Centrum na Moravě. Máme více než 70 špičkových operátorů a stále nabíráme. Zajišťujeme pravidelný koučink pro naše operátory. Pracujeme v nových a moderních kancelářích v centru Ostravy. Neustále rosteme a zdokonalujeme naše technologické zázemí. Šplháme na vrchol mezi TOP komerční Call Centra v ČR.
" Nebaví Vás neustálé nastavování mantinelů a hranic pro získání Vašich provizí?
" Nebaví Vás pravidelné upravování pracovních podmínek?
" Nebaví Vás nesmyslné sankciování za všechno možné?
" Baví Tě pečovat o zákazníka, hledat s ním ty nejlepší možnosti pro něj?
" Na nic si nehrajeme, jsme Call Centrum, jsme EFSETE
" Pravidla si nastavujete Vy sami
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
" Máš cit pro péči o zákazníky?
" Máš ambice někam to dotáhnout a zařadit se mezi elitu?
" Máš příjemný hlasový projev bez logopedických vad?

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.