- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsi komunikativní a baví tě telefonovat? Zajímá tě práce v call centru, ale nechceš nabízet pojištění, energie nebo nezajímavé produkty? Chceš zázemí stabilní společnosti? Pojď s námi pracovat pro vedoucí společnost ve svém oboru a jedničku na trhu. Čti dál a staň se jedním z nás!
Právě hledáme pro naši nově otevřenou pobočku v Brně nové kolegy a kolegyně do týmu specialistů zákaznické podpory IQOS.
Jak bude vypadat tvoje práce?
Jako IQOS asistent/ka budeš novým dospělým uživatelům IQOS poskytovat exklusivní zákaznickou podporu spojenou s užíváním bezdýmných výrobků a pomáhat dospělým kuřákům s prvními kroky přechodu na tento nový způsob užívání tabáku. Důležitou součástí práce je také zjišťování zákaznické zkušenosti a zaznamenání zpětné vazby zákazníků do systému.
Koho hledáme?
Musíš být především komunikativní a samostatný člověk s velkým smyslem pro zodpovědnost. Máš pěkný písemný i ústní projev v češtině. Vzdělání pro nás není podstatné stejně jako věk nebo předchozí zkušenosti z call centra – věříme, že kdo chce, zvládne se naučit cokoli :-) V tom ti pomůžou především naši šikovní trenéři a supervizoři.
Co ti ještě můžeme nabídnout?
Máme plno zajímavých benefitů. Víme, že je odpočinek důležitý, proto je u nás 5 týdnů dovolené samozřejmostí. Máš možnost získat také Multisport kartičku, nebo zvýhodněné firemní volání pro tebe a tvé blízké. Účastníme se společně různých teambuildingových akcí a soutěží – můžeš se přesvědčit na našem Instagramu @teleperformaceczsk :-)
Dej mi o sobě vědět, ať se můžeme co nejdříve potkat v krásné moderní budově s výhledem na Brno. Sídlíme v areálu Campusu na adrese Palachovo nám. 799/5 ve Starém Lískovci (budova DE).
Těším se,
Martina, HR Recruiter pro Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?