- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsi komunikativní a baví tě telefonovat? Zajímá tě práce v call centru, ale nechceš nabízet pojištění, energie nebo nezajímavé produkty? Chceš zázemí stabilní společnosti? Pojď s námi pracovat pro vedoucí společnost ve svém oboru a jedničku na trhu. Čti dál a staň se jedním z nás!
Právě hledáme pro naši nově otevřenou pobočku v Brně nové kolegy a kolegyně do týmu specialistů zákaznické podpory IQOS.
Jak bude vypadat tvoje práce?
Jako IQOS asistent/ka budeš novým dospělým uživatelům IQOS poskytovat exklusivní zákaznickou podporu spojenou s užíváním bezdýmných výrobků a pomáhat dospělým kuřákům s prvními kroky přechodu na tento nový způsob užívání tabáku. Důležitou součástí práce je také zjišťování zákaznické zkušenosti a zaznamenání zpětné vazby zákazníků do systému.
Koho hledáme?
Musíš být především komunikativní a samostatný člověk s velkým smyslem pro zodpovědnost. Máš pěkný písemný i ústní projev v češtině. Vzdělání pro nás není podstatné stejně jako věk nebo předchozí zkušenosti z call centra – věříme, že kdo chce, zvládne se naučit cokoli :-) V tom ti pomůžou především naši šikovní trenéři a supervizoři.
Co ti ještě můžeme nabídnout?
Máme plno zajímavých benefitů. Víme, že je odpočinek důležitý, proto je u nás 5 týdnů dovolené samozřejmostí. Máš možnost získat také Multisport kartičku, nebo zvýhodněné firemní volání pro tebe a tvé blízké. Účastníme se společně různých teambuildingových akcí a soutěží – můžeš se přesvědčit na našem Instagramu @teleperformaceczsk :-)
Dej mi o sobě vědět, ať se můžeme co nejdříve potkat v krásné moderní budově s výhledem na Brno. Sídlíme v areálu Campusu na adrese Palachovo nám. 799/5 ve Starém Lískovci (budova DE).
Těším se,
Martina, HR Recruiter pro Brno

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.