- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil firmy:
Naším klientem je stabilní výrobní společnost z oblasti kovovýroby a nábytkářské výroby, na Dolnobřežansku - Praha - západ.
V rámci růstu společnosti hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici administrativní podpora oddělení technologie.
Aktivně hledáte práci, nebo zvažujete její změnu?
Nabízíme Vám zajímavou administrativní pozici, kde kromě dobrého mzdového ohodnocení nabízíme především stabilní práci ve velmi dobrém pracovním týmu, a možnost dalšího profesního růstu v rámci stabilní a rostoucí společnosti na Dolnobřežansku (Praha - západ).
Rádi uvítáme i kandidáty / kandidátky s kratší praxí, aktivní absolventy apod.
Po dohodě lze tuto pracovní pozici vykonávat i na poloviční pracovní úvazek !!
Zareagujte, rádi si i s Vámi o možnosti práce popovídáme.
- příprava administrativních podkladů výrobních postupů a kusovníků pro technickou přípravu výroby
- administrativní kontrola stávajících výrobních postupů - jejich optimalizace ( normování )
- spolupráce s oddělením kvality na odstraňování neshod ve výrobním procesu
- administrativní podpora technické přípravy výroby
- příprava tabulek pro tvorbu cenových nabídek
- dodržování interních pravidel, procedur a nařízení
- SOU / SŠ vzdělání - technického směru výhodou, ne podmínkou
- praxi na obdobné administrativně - technické pracovní pozici - výhodou
- uživatelskou znalost práce na PC - Windows, Office
- pečlivost, samostatnost a odpovědnost
- nástup ihned, nebo dle dohody
- trvalý pracovní poměr na dobu neurčitou ve společnosti na Dolnobřežansku - Praha - západ
- velmi dobrý a přátelský tým kolegů a nadřízených
- aktivní zaškolení
- mzdové ohodnocení 30 000 - 35 000 Kč (dle zkušeností a praxe), bonusy, prémie
- klouzavou pracovní dobu se začátkem mezi 7:00 až 9:00
- stravenky 99 Kč/den (SODEXO karta)
- po dohodě možnost práci vykonávat i na 1/2 pracovní úvazek
- možnost reálného profesního a osobního růstu
- nástup možný ihned, nebo dle dohody
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.