- Plný úvazek

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil firmy:
Naším klientem je stabilní výrobní společnost z oblasti kovovýroby a nábytkářské výroby, na Dolnobřežansku - Praha - západ.
V rámci růstu společnosti hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici administrativní podpora oddělení technologie.
Aktivně hledáte práci, nebo zvažujete její změnu?
Nabízíme Vám zajímavou administrativní pozici, kde kromě dobrého mzdového ohodnocení nabízíme především stabilní práci ve velmi dobrém pracovním týmu, a možnost dalšího profesního růstu v rámci stabilní a rostoucí společnosti na Dolnobřežansku (Praha - západ).
Rádi uvítáme i kandidáty / kandidátky s kratší praxí, aktivní absolventy apod.
Po dohodě lze tuto pracovní pozici vykonávat i na poloviční pracovní úvazek !!
Zareagujte, rádi si i s Vámi o možnosti práce popovídáme.
- příprava administrativních podkladů výrobních postupů a kusovníků pro technickou přípravu výroby
- administrativní kontrola stávajících výrobních postupů - jejich optimalizace ( normování )
- spolupráce s oddělením kvality na odstraňování neshod ve výrobním procesu
- administrativní podpora technické přípravy výroby
- příprava tabulek pro tvorbu cenových nabídek
- dodržování interních pravidel, procedur a nařízení
- SOU / SŠ vzdělání - technického směru výhodou, ne podmínkou
- praxi na obdobné administrativně - technické pracovní pozici - výhodou
- uživatelskou znalost práce na PC - Windows, Office
- pečlivost, samostatnost a odpovědnost
- nástup ihned, nebo dle dohody
- trvalý pracovní poměr na dobu neurčitou ve společnosti na Dolnobřežansku - Praha - západ
- velmi dobrý a přátelský tým kolegů a nadřízených
- aktivní zaškolení
- mzdové ohodnocení 30 000 - 35 000 Kč (dle zkušeností a praxe), bonusy, prémie
- klouzavou pracovní dobu se začátkem mezi 7:00 až 9:00
- stravenky 99 Kč/den (SODEXO karta)
- po dohodě možnost práci vykonávat i na 1/2 pracovní úvazek
- možnost reálného profesního a osobního růstu
- nástup možný ihned, nebo dle dohody
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?