- Plný úvazek
Náplň práce:
- Odpovědnost za veškeré činnosti obchodního oddělení a spoluvytváření obchodní politiky divadla
- Vytváření dlouhodobé marketingové a obchodní koncepce divadla
- Úzká spolupráce s ekonomickým úsekem a uměleckým provozem divadla
- Spolupráce na návrhu hracího plánu divadla
- Zodpovědnost za přípravu a tvorbu propagačních materiálů a vizuálů
- Zodpovědnost za systém předplatného a informovanost diváků
- Řízení a kontrola činnosti podřízených pracovníků
- Realizace výběrových řízení pro obchodní oddělení
- Pravidelný reporting řediteli divadla
Požadujeme:
- Praxe v oblasti marketingu min. 2 roky – zkušenosti s tvorbou marketingových a mediálních plánů, znalost sociálních sítí, znalost SWOT a PEST analýzy
- Zkušenosti z divadelní či jiné kulturní instituce
- Zájem a orientace v oblasti kultury
- VŠ nebo SŠ vzdělání
- Znalost anglického jazyka (min. B1) a znalost dalšího jazyka výhodou
- Zkušenosti s vedením týmu a motivací pracovníků
- Výborné komunikační schopnosti a reprezentativní vystupování
- Časová flexibilita a loajalita
- Pokročilá znalost MS Office
- Základní znalost administrativního rozhraní internetových stránek
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Nabízíme:
- Práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní instituci s historií delší než 100 let
- Adekvátní platové ohodnocení v rámci platových tříd
- Finanční odměny za nadstandartní práci
- Zaměstnanecké vstupenky
- Stravenky
Zájemci o zařazení do výběrového řízení předloží:
- Strukturovaný životopis
- Motivační dopis
- Výpis z rejstříku trestů
- SWOT analýzu MDO, koncepci rozvoje obchodního oddělení MDO a marketingovou strategii na období 5 let
Materiál se SWOT analýzou a marketingovou strategií nesmí být delší než 5 normostran



