Obchodní manažer - chladící a mazací emulze, služební automobil

Slatina, Brno
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Jsme česká strojírenská firma IDEAL-Trade Service, spol. s r.o. Již přes 33 let se zabýváme dodávkami chemických přípravků pro povrchovou úpravu, odlakování, galvanické procesy a chladicí a mazací emulze. Zaměřujeme se na ucelená řešení chemických technologií. Zákazníkům radíme, jak správně ošetřit povrch prostředky, které mají optimální přilnavost, dlouhou životnost, ochranu proti korozi a jsou šetrné k životnímu prostředí.

Přijďte mezi nás i Vy a staňte se důležitou součástí našeho obchodního týmu! Čekají Vás zajímavá jednání u zákazníků, prezentace nabídek a uzavírání smluv, Výsledkem Vám bude funkční řešení, spokojený zákazník a Vy budete moci být hrdý na kus odvedené práce!

Co bude tím Vaším „denním chlebem“:

  • akvizice nových obchodních příležitostí v oblasti chladících a mazacích emulzí
  • udržování a rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky, péče o stávající klienty
  • návrhy technologických postupů a tvorba nabídek
  • poskytování technické a technologické podpory zákazníkům
  • prezentace technologických řešení zákazníkovi
  • spolupráce s marketingovým oddělením při zavádění nového produktu na trh
  • aktivní účast na odborných konferencích, veletrzích a seminářích
  • monitorování trhu a nových trendů

U nás se nudit rozhodně nebudete ;-) Díky cestování, budete mít možnost poznat zajímavé regiony.

Vašim úkolem bude zjistit zákazníkovi potřeby a společně s našim týmem připravit vhodné řešení a to následně zákazníkovi odprezentovat. Každé naše zákaznické řešení je zcela jiné. Nebude to rozhodně stereotyp! Stále se budete se setkávat s novými a zajímavými projekty.

Buďte s námi u toho!

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ/ SŠ vzdělání ideálně v oboru chemie, technologie či strojírenství
  • praxi na obchodní pozici v oblasti průmyslových maziv či olejů
  • technologické znalosti z oblasti průmyslových provozů (zejména technologií na obrábění kovů a průmyslové údržby)
  • znalost obchodních dovedností
  • výborné komunikační schopnosti
  • řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat po ČR
  • spolehlivost, příjemné vystupování, aktivní přístup
  • znalost AJ - výhodou

Zkrátka hledáme nového fajn kolegu, který doplní náš skvělý tým ;-)

No a co můžeme nabídnout my Vám:

  • práci z home office a flexibilní pracovní dobu
  • kvalitně vybavené služební auto s možností využití i pro soukromé účely
  • pestrou pracovní náplň s vlastní organizací práce
  • veškeré potřebné vybavení jako je notebook mobil, apod.
  • zajímavé mzdové ohodnocení s prémiemi dle výkonnosti
  • příspěvek na stravování i jazykové kurzy
  • příspěvek na penzijní připojištění či životní pojištění
  • bezúročné půjčky
  • účast na našich oblíbených firemních akcích
  • práci v kolektivu mladých energických lidí, kteří jsou připraveni Vám vždy pomoci
  • moderní pracovní prostředí s příjemnou atmosférou možnost profesního růstu s možností dalšího vzdělávání a je toho ještě mnohem víc...

Věřte, že pokud přijdete mezi nás, určitě nebudete litovat! Rádi se setkáváme i mimopracovní dobu, jsme zkrátka sehraný tým.

O tom, že to nejsou jen plané řeči se můžete přesvědčit například na našem FB profilu - https://www.facebook.com/idealtradeservice/

Přijďte se k nám o všem přesvědčit na vlastní kůži! Těšíme se na Vás :-)

Pokud naší nabídku zvažujete, neváhejte nás kontaktovat! Naplánujeme nezávaznou schůzku a vše u kávy probereme ;-)

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Sídlo firmy

IDEAL-Trade Service, spol. s r.o.
Řípská 1549/11a
627 00 Brno

IČO: 48908126
Datová schránka: z45bfek
Další informace:
GPS: 49.176782892401,16.677305894405,
S-JTSK: -593363.24 -1163280.69, RUIAN: 80504621

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.