O nás
Jsme společnost ZDEMAR a působíme na trhu již více než 25 let. Zabýváme se mezinárodní kamionovou dopravou, logistikou a skladováním.
Po celou dobu působení rozšiřujeme svůj tým a máme vybudovanou širokou síť obchodních
i dopravních partnerů v oblasti tuzemské i mezinárodní přepravy, a to do většiny evropských zemí.
Do svého týmu v Chabařovicích u Ústí nad Labem hledáme nového kolegu/kolegyni.
Náplň práce:
- Dílčí vedení účetnictví (fakturace, banka, pokladna, majetek)
- Asistence hlavní účetní při všech činnostech
- Účtování režijních a obchodních faktur
- Příprava podkladů, výkazů atd. pro vedení společnosti
- Ostatní administrativní práce účetního oddělení
- Shromažďování, příprava, kontrola a archivace dokumentů
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického zaměření)
- Znalost podvojného účetnictví, praxe v této oblasti min. 1 rok
- Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, internet)
- Orientace v účetní a daňové problematice
- Přesnost a smysl pro detail, spolehlivost, samostatnost
- Znalost účetního systému POHODA výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní práci v prosperující společnosti
- Pracovní poměr na dobu neurčitou s nástupem ihned nebo dohodou
- Motivující finanční ohodnocení včetně mimořádných odměn
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost kariérního postupu
- Osobní a pracovní rozvoj – pravidelná školení v oblasti účetnictví a DPH
- Množství zaměstnaneckých benefitů – občasná možnost home office, příspěvek na stravování, 25 dnů dovolené, sick days, příspěvek na tankování, příspěvek na životní a důchodové připojištění
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Masáže na pracovišti
- Parkoviště