- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Máte již za sebou praxi v účetnictví? Chcete se posunout? Nebojíte se vést další kolegyně? Jsme česká výrobní společnost, která potřebuje hlavní účetní, která dostane veškerou podporu od nápomocných kolegů a dalších vedoucích. Ozvěte se pro více informací a domluvíme se na osobním setkání přímo u nás!
* koordinace menšího týmu účetních
* zodpovědnost za ekonomické oddělení - od faktur, plateb, účetních závěrek a plánů, sledování cash flow až po samotné podvojné účetnictví
* účast na poradách a reporting výsledků
* zpracování harmonogramů a organizace účetních závěrek
* provádění potřebných ekonomických operací
* pozice je vhodná jak pro ženy, tak pro muže
* SŠ/VŠ ekonomického zaměření
* praxe jako samostatná účetní min. 3 roky
* předpoklady pro vedení menšího týmu (uvítáme zkušenosti)
* předchozí praxe ve výrobním typu společnosti velkou výhodou
* zodpovědnost, komunikativnost
* ŘP sk. B
* veškerá podpora v začátcích a zaučení
* pružná pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* zajistíme vám i kurzy a odborná školení
* telefon, notebook
* zajištěné stravování
* pravidelné prima firemní akce
* a další...
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.