- 28 700 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Budete se věnovat komplexnímu zajištění
provozního řízení franchisingové centrály společnosti a veškerých činností souvisejících s dalším rozvojem franchisingového konceptu (zejména další rozvoj provozní příručky konceptu a katalogu dodavatelů konceptu), zajištění potřebných aktivit týkajících se franchisových prodejen od jejich vzniku až po provozní řízení z pozice franchisingové centrály.
Budete vést, kontrolovat, motivovat a školit zaměstnance společnosti (2 přímí podřízení – manažer franchisingu a účetní/ekonom).
Místo výkonu práce: Brno
PP na dobu neurčitou
Zaměstnavatel mj. nabízí služební auto i pro soukromé využití.
Pracovní místo je vhodné pro zkušeného obchodníka, silnou a argumentačně schopnou osobnost s velice kultivovaným a diplomatickým jednáním, jež je schopena vést obchodní jednání na úrovni TOP managementu firmy, vyjednávat obchodní podmínky s externími subjekty.
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání
předchozí odbornou praxi v oblasti obchodu, ideálně je vítán zájemce se zkušenostmi s franchisingovými koncepty (ideálně oblast stavebních hmot, nábytkářský průmysl apod.)
výhodou jazyková vybavenost uchazeče (AJ/NJ)
ŘP sk. B
práci s MS Office
výborné vyjednávací schopnosti
zkušenosti s vedením menšího kolektivu
aktivní přístup k práci
Zaměstnavatel nabízí
zázemí české výrobní společnosti
možnost seberealizace
stabilní pracovní uplatnění
podnětné pracovní prostředí a přátelský pracovní tým
motivující finanční odměnu
systém zaměstnaneckých benefitů
profesní zaškolení
aj.
Info o zaměstnavateli
Česká výrobní společnost z odvětví dřevozpracujícího průmyslu s franchisingovou sítí na území ČR, centrála v oblasti Sušicka, zpč. kraj.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?