- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce (adresa): Ostrava a okolí
V případě zájmu zašlete životopis na e-mail: e-mail přes – Jana Bujalošová.
Hledáme energickou, samostatnou, aktivní osobnost, která by se starala o administrativní činnost v kanceláři, řešila organizační záležitosti, připravovala podklady pro účetní.
" Náplň práce
" Vést a zpracovávat administrativní agendu společnosti
" Starat se o organizační, provozní a administrativní záležitosti.
" Připravovat podklady pro účetní
" Plnit úkoly nadřízeného
" Požadavky
" minimálně středoškolské vzdělání
" minimálně 1 rok praxe
" dobré komunikační a organizační schopnosti
" znalost MS Office
" znalost ekonomického softwaru Pohoda a I6 výhodou.
" Řidičské oprávnění skupiny B
Nastup možný ihned.
Zaměstnanecké výhody: zaměstnanecké slevy.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.